Nu Online
Momenteel zijn er 14 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 jaar getrouwd

  19-6-2009 18:29:03
dag iedereen, wat is het al weer een tijdje geleden dat ik hier op het forum was, en ja morgen ben ik al 1 jaar getrouwd, en intussen bijna 5 maand zwanger. ik wens iedereen een mooie huwelijksdag toe, geniet ervan. voor je het weet is het voorbij.

20/06/2008

vanessa
20-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 986


Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik19-6-2009 19:01:51

Hoi Vanessa.
Proficiat met je zwangerschap!

De tijd gaat idd vlug voorbij, al lijkt de wachttijd tot je huwelijksdatum soms toch echt wel lang...Jij zal dat nu ook wel hebben nu je (ongeduldig) op je babytje wacht :-)

Geniet nog van je zwangerschap en proficiat aan jou en je ventje voor jullie eerste huwelijksverjaardag :-)

Vicky
15/05/2010



heidi

 Meld misbruik19-6-2009 20:28:17

proficiat met je zwangerschap en met je 1jaar getrouwd te zijn, wij zijn getrouwd op 16 Mei 2009, nog in de beginfase, en nog een beetje in de witte broodswekenroes.
Wij hebben al 2 zoontjes, en waarschijnlijk gaan we nog voor nr 3.
geniet van je zwangerschap, het gaat snel en ze worden snel groot


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...