Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Openingsdans en volgnummers

  18-6-2009 14:46:39
Hey iedereen,

Ik zit met een vervelend probleem. Mijn toekomstige echtgenoot zijn ouders zijn gescheiden en doen moeilijk over wie met mij moet dansen op het avondfeest nadat ik met mijn papa heb gedanst. Volgens de traditie moet ik dan met de echte papa van mijn echtgenoot dansen, maar zijn moeder wil dat ik met haar nieuwe partner dans. Met de echte papa van mijn echtgenoot hebben we niet echt een goed contact maar hij staat er wel op dat ik eerst met hem dans. Wat moeten we hier nu doen. Wat we ook kiezen, er zal altijd iemand op zijn tenen getrapt zijn. Ik dacht er daarom aan om enkel onze openingsdans te doen en daarna de dans met mijn papa en dan iedereen op de dansvloer en swingen maar. Maar wordt dit gedaan? Wie kan mij helpen?

Thanks,
Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 891


Nele
28-2-2009
 Meld misbruik18-6-2009 15:32:50

Ik zou dan inderdaad meteen met het dansen beginnen na de openingsdans! Geen miserie! ;))
Ik had t probleem dat mijn schoonvader ineens spoorloos verdwenen was, en dat ik daar alleen stond! Gelukkig kon ik mijn man zijn opa kon overtuigen een danske met mij te placeren! :)
groetjes,
Nele



Carolien
19-9-2009
 Meld misbruik18-6-2009 16:38:00

Hallo,

Wij doen ook alleen een openingsdans. Op het einde zullen we vragen aan de DJ dat zij vraag of de koppels ons willen vergezellen op de dansvloer. Wij zien het niet echt zitten om met de ouders te dansen, vandaar. En uiteindelijke is het jou huwelijk en moeten jullie gelukkig zijn die dag. Dus ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt en de rest moet niet zagen :-)

Groetjes



tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-6-2009 17:16:37

Hi Lesley,

rekening houdend met hoe de gemoederen er nu al bij lopen, zou ik aan de DJ vragen dat hij vlak na de openingsdans, iedereen op de dansvloer uitnodigt met een goeie swinger.
Dan is zo iedereen misschien (mis)tevreden maar hoeft niemand zich verongelijkt te voelen.

Groetjes



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-6-2009 18:13:40

Wij gaan ook niet vermenigvuldigen. Direct een dansplaat ofwel de DJ alle verliefde koppels op de vloer vragen voor een slowke. Als dansplaat dacht ik aan
Bob Sinclair, Rock this party (everybody dance know).

groetjes, Carolina



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik18-6-2009 18:19:29

Bij ons werd er na de openingsdans nog 1 slow gedraaid, de zogezegde papadans.
Mijn papa is 4 jaar geleden overleden, dus heb ik met mijn peter gedanst en mijn man met zijn mama.
Na die slow is het feest gewoon begonnen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...