Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van ons dagje (23 mei 2009)

  15-6-2009 14:04:27
Hey

eindelijk tijd om een verslagje te schrijven van onze mooiste dag.

Mn man en ik hebben samen geslapen en s ochtends om 7u15 heeft hij me een dikke kus gegeven en ben ik naar mn ouders vertrokken. Daar werd mn haar opgestoken en dan ben ik naar de make up gegaan. Eens dat in orde terug naar mn ouders om mn trouwkleed aan te doen!! Echt een magisch moment. Ondertussen was de fotograaf aangekomen (Vergauwe uit Eeklo) en mn beste vriendin. Toen kwam Stefaan aan en mocht ik de trap naar beneden komen... Magisch... Vervolgens de auto in voor de fotoreportage, gezien het prachtige weer was het supertof om de foto's te maken. Het was echt leuk dat mn beste vriendin mee was, om mn sleep te dragen zodat hij niet vuil werd, en om mij rustig te houden. Al was dat laatste niet echt nodig. Na een supertoffe reportage in centrum Gent, terug naar huis, waar de suite met mondjesmaat toe kwam, samen met de chauffeurs van dienst (mijn collega's) en dan was het zover. De ceremoniemeester (Steven Chys) gaf de laatste richtlijnen en dan was het instappen en op weg naar de Kerk. Dat was toch het meest stresserende moment, vooral toen ik een mensenzee zag aan de Kerk (was echt zot!). Dan binnen gekomen met mn papa, was een superleuk moment. De Kerk zat bomvol, en de misviering was supertof, helemaal ongedwongen, vooral toen iedereen tijdens de offerande zijn hand op het huwelijksregister legde (ipv het kruisje) en we dus echt iedereen gezien hebben, want het boek lag bij ons. Uiteraard een regen van rijst over ons gekregen bij het buitenkomen van de Kerk, en de snoepjes uitdelen aan de aanwezige kindjes. De viering heeft 1u20min geduurd, maar ze was voorbij voor we het beseften, en iedereen had dat gevoel.

Dan naar de feestzaal (Huyze De Baere - Maldegem), eenmaal aangekomen een eerste glaasje gekregen en voor we het wisten stonden de eerste gasten voor onze neus. Het kussen beginnen... :-) Na de eerste receptie, 5 minuten op een stoel kunnen zitten (zelf geen tijd gehad om me bij te poederen :-)), alvorens de gasten voor het avondfeest toekwamen. Die komen heel geconcentreerd toe, dus was wel even bandwerk :-). Na de receptie, aan tafel gegaan, onze speech, mn papa zijn speech (was aandoenlijk), en dan eten maar. Ik heb bijna geen hap door mn keel gekregen (is naar het schijnt normaal). Dan onze openingsdans, mn ventje heeft nog nooit zo goed gedanst, we dansten als op een wolkje. Na de dans met mn vader kon het echte feestje beginnen, en wat voor een feestje!!! De dansvloer heeft van het begin tot het einde vol gestaan, uitzonderlijk volgens de DJ!! :-)) En tot slot hebben we nog eens onze openingsdans gedaan, en dan was het voorbij. We zijn met een super grote glimlach gaan slapen, en s morgens brunch met de twee gezinnen.

Wij hebben er ongelooflijk van genoten, nu 3 weken later krijgen we nog van overal complimentjes, dat het zo een prachtige trouw was. De feestzaal is bij iedereen in de smaak gevallen, nog geen woord commentaar gehoord!! En wees gerust sommige mensen zouden ons niet sparen. In ieder geval, het is een onvergetelijke dag geworden, en die regendruppels s avonds konden ons niet deren, we hadden al zo mooi weer gehad dat het er niet meer toe deed.

In ieder geval, geniet van jullie dag, en alles komt goed op de dag zelf. En als er iets fout loopt, laat het door anderen oplossen!

Wij zijn na onze trouw drie dagen naar Parijs gegaan, en dat was ook super! En zijn nu volop aan het aftellen naar onze huwelijksreis, op 11 november vetrekken we voor een maand naar Australië.

Geniet van de voorbereidingen en geniet vooral van jullie dag!

De onze was meer dan geslaagd, en ik hoop dat jullie dag even mooi mag zijn dan de onze.

Karolien
23-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1524


Geert
4-7-2009
 Meld misbruik15-6-2009 14:17:07

Amai, je klinkt superenthousiast! kBen blij voor jullie! Nog eens proficiat!

Valerie
04/07/09



Sandra

 Meld misbruik15-6-2009 14:22:39

Hallo Karolien,

Proficiat met je huwelijk! Ik ben blij te horen dat alles uitstekend was in Huyze De Baere want wij trouwen daar volgend jaar.

Groetjes,
Sandra



tami
26-6-2010
 Meld misbruik15-6-2009 14:25:35

VAN HARTE GEFELICITEERD ALLEBEI !
Jij klinkt laaiend enthousiast :D .
Blij dat het allemaal prachtig en schitterend en fantastisch was voor jullie, zelfs het weer zat mee, hé !

Ik zou zeggen : geniet nog maar langzaam verder van de wittebroodsweken ! Die zullen ook wel zalig zijn :)

Groetjes.



Sofie

 Meld misbruik15-6-2009 15:44:33

Wauw ik krijg er zelf alweer helemaal zin in :-)
proficiat en hopelijk hebben jullie een superhuwelijksreis! x



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik15-6-2009 20:00:30

Dikke proficiat!
Ik kan niet wachten tot het voor ons ook zo ver is!



lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik15-6-2009 20:33:57

Amai, dat moet echt een superdag geweest zijn! Ik lees dat je fotograaf Vergauwe had, ben je tevreden van hem? Wij hebben hem ook geboekt :)



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik15-6-2009 21:09:51

Hey Lindsy,
op dit moment zijn we super tevreden van Vergauwe, maar we hebben het resultaat nog niet gezien natuurlijk. Maar ik heb er het volste vertrouwen in!! Hij stelt je echt op je gemak en heeft goede ideeën!!

Karo x



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik15-6-2009 21:28:54

Heyla!

Bedankt voor je verslagje..
is altijd ontzettend fijn om te lezen vind ik..

Je bent overduidelijk een super gelukkige bruid. :-)

Geniet met volle teugen van jullie leven als getrouwd paar en nog veel succes met alles wat jullie ondernemen.

Vicky
15/05/2010


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info