Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even mijn hartje luchten

  14-6-2009 14:59:52
hallokes,

Nu er nog 30 dagen op de teller staan is het precies een wedstrijd geworden wie de bruid het meest gaat kwetsen. Pas vernomen dat mijn enige grootmoeder niet naar het feest wil komen. Dan komt mijn getuige af dat haar man geen dag verlof wil nemen dus dat hij komt na zijn werk maar niet weet wanneer. En mijn toekomstige zijn ouders ja dat is al helemaal een soep. Ik begin het zo stilletjes aan beu te worden. Heb echt het gevoel dat onze trouw niemand interesseert, en het zal toch de enige keer zijn dat ik trouw. Ik had verwacht dat alles nu eindelijk goed ging gaan maar de zorgen blijven maar komen. Heb al spijt dat ik een feest geef. Sorry voor het gezaag maar dit moest me even van het hart.

kristel
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1131


inge
27-6-2009
 Meld misbruik14-6-2009 15:30:02

Ocharme,
Ik weet echt niet wat ik hierop kan zeggen...
Bedenk maar dat er héééél veel mensen zijn , die jou wel een prachtige dag wensen.
Het is moeilijk, I know.
Liefs, Inge



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-6-2009 15:51:11

Ik zit momenteel ook in een dipje. We hadden foto's laten trekken (verlovingsreportage) om onze fotograaf wat te leren kennen (zat bij in haar prijs). Dacht dit aan mijn ouders te laten zien. Geen interesse in, das toch nog niet voor echt en bla bla. Nu ben ik aan het rondbellen geweest voor mijn vrijgezelle. Daar schiet ook bijna niks van over. Dat wordt ook al triestig. De telefoontjes voor het feest komen ook maar heel traag op gang. Dan hebben ze nog eisen bij van met den dieë en den dieë wil ik niet aan tafel zitten. Ik moet binnenkort voor de pas van m'n kleed, dat zal ik waarschijnlijk ook wel alleen kunnen doen. Toen we gingen om het te bestellen, was mijn moeder het efkes vergeten, heb ze nog moeten opbellen. 2 dagen ervoor had ik het nog eens aan haar door gegeven. Met mijn schoonmoeder heb ik nooit echt goed kunnen opschieten maar nu met de trouw heb ik daar nog meer aan dan aan mijn eigen ouders. Waarom dat iedereen alles zo moeilijk moet maken hé. Heeft je grootmoeder een reden gegeven? Bij ons waren er wat oudjes die het ook eerst niet zagen zitten maar door wat vervoer in de familie te zoeken is dat toch in orde gekomen. Zit je getuige mee aan de eretafel? Als dat zo is moet haar man maar op tijd zijn ofwel helemaal wegblijven. Een lege plaats aan de eretafel is ook geen zicht hé. Wij hebben onze getuigen niet aan de eretafel gezet. Het zijn vrienden van ons. Ze zitten bij de rest van de vrienden. Anders werd onze eretafel te groot ofwel had ik de broers en zussen eraf moeten laten maar dan zat mijn schoonmoeder alleen. Da was dan ook maar triestig.

groetjes, Carolina



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik14-6-2009 20:00:31

IMijn grootmoeder ziet het niet zitten om een hele dag te komen, dus wil ze enkel naar het feest komen (want ja, daar krijgt ze eten :-).
Mijne vrijgezellen zijn zogenaamde vriendinnen van mij ook al goed aan het verpesten nog voor hij goed en wel begonnen is (20 juni). Bepaalde neven en nichten vinden het niet de moeite om te komen, terwijl ik ze moest uitnodigen voor het ganse feest, want "dat hoort zo" en daardoor minder vrienden heb kunnen vragen en dan moeten ze plots naar Werchter, op sportkamp, gaat het niet met de kindjes, ja seg...
Vrienden van mij trouwen nu ineens de dag voor ons, zonder feest, maar komen zo precies bij ons het vieren. Iedereen spreekt er al schande van!
Ik heb gelukkige wel veel steun aan mijn (schoon)ouders en getuige, want anders zou ik het idd ook niet meer zien zitten.
VEEL STERKTE meid en weet dat je een lief ventje hebt voor wie je het allemaal doet en die uiteindelijk de allerbelangrijkste is die dag! Hou je goed!!!

Valerie
04/07/09



linda

 Meld misbruik15-6-2009 13:24:09

hallo,
wees gerust, alles komt wel in orde. In okt ben ik 30j gehuwd en we hebben het meeste ruzie gemaakt de 6 maanden voor onze trouw. Uiteindelijk is en blijft het nog steeds de mooiste dag van mijn leven.
Veel succes
ikke



kristel
14-7-2009
 Meld misbruik15-6-2009 17:29:01

Dank je wel voor al de reacties. Het is precies over wel iets. Ik voel me al wel wat beter, dankzij mijn ventje, mamaatje en goede vriendinnen die mijn trouw wel de moeite vinden. Ik ga me vooral concentreren dat ik me gelukkig voel en me proberen nie te veel van de andere aan te trekken. Hopen dat dit gaat lukken.

Bedankt iedereen

groetjes



Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik16-6-2009 18:29:17

Hey!

PPfff dat vind ik nu echt klote voor jou! Wij hebben ff geleden ook problemen gehad met zijn ouders. Maar wij hebben nog een 11 maanden de tijd.. Hoe dan ook, ik ken je gevoel. Kan er maar 1 ding over zeggen. Concentreer je op de goede dingen, en zoals je zelf zegt op degene die het wel intreseert! Laat je voorbereidingen (die op zich ook best leuk zijn!) niet verprutsen door mensen die het niet waard
zijn. Wat je grootmoeder betreft, die mensen kunnen enorm wispelturig zijn! Zijn grootouders moesten per se in de suite lopen, wij alles geregeld en nu willen ze nie want zijn grootvader wil geen kostuum dragen..! M'n grootmoeder zei me onlangs da ik me opletten da ik te dik aant worden ben. Weeg nauwelijks 50 kg. Wil enkel zeggen, let niet zo op die mensen, en de rest is het niet waard! Geniet er gewoon van! Kop op!

Groetjes



www.klimaxsmusic.be

 Meld misbruik23-6-2009 23:35:18



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...