Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kader

  13-6-2009 17:36:10
hey,

volgende week is het zover!
nu zijn we nog op zoek naar een "antieke" kader die we willen gebruiken voor leuke foto's te trekken.(de gasten moeten die kader dan vasthouden voor de foto). we zijn al in verschillende kringloopwinkels geweest, maar die kaders zijn allemaal heel duur en meestal ook te klein. Kan er hier iemand mij verder helpen of heeft er iemand een idee waar ik die kader toch voor een redelijke prijs kan vinden?

groetjes!
Lies (20.06.09)

lies
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 945


Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik13-6-2009 23:56:55

Wij hebben dit ook gedaan op onze receptie. Wij hebben de onze op de rommelmarkt gevonden. Zo een echte uitgewerkte, goudkleurige kader! :-)
Foto's zijn echt supermooi! Iedere gast vraagt voor een kopie :-) Zeker doen dus!

Hopelijk vind je er snel één. Wij zijn die van ons de dag van onze receptie zelf nog gaan kopen! :-)

Groetjes,
Sarah
30mei2009



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-6-2009 0:49:31

action, daar hebben ze vaak ook zulke dingen, das dan wel namaak oud hé.
Kapaza afsurfen kan ook altijd.

groetjes, Carolina



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik14-6-2009 11:19:59

Hey,
wij hebben dit ook gedaan! Super reacties!!

Ik heb een spiegel gekocht bij Intratuin, die zo'n goeden kader had. Heb de spiegel eruitgehaald... Zo'n kleine 60euro.
Toen ik de spiegel er terug in wou zetten achteraf, is ie wel gesneuveld... (scherven brengen geluk??), maar als je voorzichtig bent kan je m misschien wel hergebruiken?
In veel tuin en decoratiecentra vind je tegenwoordig zulke antiek, barokke spullen!
groetjes,
nele



tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-6-2009 13:10:19

Hi Lies,

kijk eens in het infokrantje van je streek ; daarin vind je vaak data van rommelmarkten, brocantes enz... Maar ook advertenties van zaken die tweedehandsmeubelen e.d. verkopen voor een prikje. Daar vind je meestal zo'n kaders of inderdaad, spiegels met zo'n kader.
Dus in 'dépôts' waar alles wat door elkaar staat, heb je volgens mij het meeste geluk.
Veel succes op de kaderjacht !
Groetjes



Sofie
16-5-2009
 Meld misbruik14-6-2009 13:16:34

Hoi Lies,

Wij hebben bij de ontvangst ook foto's gemaakt van de gasten in een antieke kader. Zeer positieve reacties op gekregen!
De kader hadden wij gekocht op een rommelmarkt (15€). Als je wil, mag je de kader overkopen.

Groetjes,
Sofie
06 juni 2009 (1 weekje getrouwd :.))



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik15-6-2009 17:41:04

Sofie ,

Ik heb eventueel ook wel interesse in die kader van waar zijn jullie?
Je mag me mailen!
Jeffrey_Dorien@hotmail.com

Bedankt! Dorien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...