Terug naar overzicht
Ik ben van Appelterre (Ninove) en ben voor mijn bruidsboeket naar Seniflorum gegaan (Lede) denk ik, heel mooie boeketten!
Als je in aalst kan geraken, kan ik jou L'Atelier in de korte zoutstraat 42 aanbevelen. Die mevrouw neemt echt haar tijd om alles te bespreken en was een zeer mooi bruidsboeket bij ons.
Mijn bruidsboeket en de bloemen voor de kerk ed. zullen ook van bij Seniflorum komen!!
Hallo,Ik ben ook van Dilbeek. Ik ken de winkel Piaza Fiori goed en weet dus in welke stijl je wilt gaan. Ik ben op 09 mei 2009 getrouwd. Mijn boeket + decoratie voor de werk kwam van bij Onverbloemd in Meerbeke. (op de Ninoofsesteenweg). In Anderlecht heb je ook nog een leuke bloemenzaak. Op de Sylvain Dupuislaan (waar de Westland is) iets verder maar aan de andere kant van de straat op een hoek.Groetjes,Janick
hallo, yanick Ik ben dit weekend bij onverbloemd gegaan in meerbeke en we gaan alles daar nemen,groetjes en bedankt aan iedereen voor alle informatie
ik ga ook (allez, mijn ventje) bij seniflorum te Lede. zeer mooie boeketten. je moet maar eens op hun site kijken. www.seniflorum.be