Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wel of geen sluier?

  11-6-2009 17:01:50
Hey lieve bruidjes,

Over 58 dagen trouw ik in het kleed Agadir van Cymbeline, prachtig kleedje. Nu dacht ik mijn haar half los te laten met wat wilde krullen in en langs 1 kant opzij met 2 fijne speldjes maar met het zoeken naar kapsels bedenk ik me dat ik mss toch een sluiertje wil. Maar wat als dat niet bestaat van mijn kleed? Het is van kant dus met wat kan ik dat dan combineren?
Ik heb een fijne taille maar nogal brede schouders waardoor ik vrees dat ik te lomp ga overkomen zonder sluier :( maar ik kan echt niet kiezen. Als jullie willen mail ik een foto door van mij met mijn kleedje aan voor een second opinion want ik weet het echt niet meer.

een paniekerig bruidje
08-08-09

nele
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1241


tami
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2009 17:20:29

Hallo Nele,

geen paniek, je hebt nog tijd :)
Je mag je foto zenden (tamavanti@yahoo.fr) en ik zal je heel eerlijk zeggen wat ik er van vind, oké ? Heb nl. zoals jij, ook brede schouders. Maar weet natuurlijk niet hoe je kleedje er voor het overige uitziet, hé.
Tot op de mail ?
Groetjes



Elke
19-9-2009
 Meld misbruik11-6-2009 18:01:08

Hoi,

je mag mij ook altijd mailen (elkedevos@gmail.com). Vooral niet teveel panikeren, er zal echt wel een sluier bij je kleedje passen als je beslist van er eentje te nemen.

Groetjes



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik11-6-2009 18:12:55

Nele ,

Je hoeft echt niet te panikeren ;) ik ben er zeker van met of zonder sluiertje dat je er stralend zal uitzien!

Je maf me ook een mailtje sturen met je foto?
Jeffrey _Dorien@hotmail.com

Groetjes Dorien
09|07|2010



heidi

 Meld misbruik11-6-2009 19:30:14

je mag ook mij een fotootje sturen, ik zeg je mijn gedacht, ik heb op het laatste ook gekozen voor een sluier(wel had ik al een tiara), en iedereen zei dat ik er als een prinses uitzag, en dat was de bedoeling, neem maar een kijkje op www.heidienwouter.bruiloftsite.be , daar zie je het resultaat



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik12-6-2009 9:54:00

hej nele,

ik ben ook op't laatste moment nog voor een sluier gegaan .. heb hem 13 dagen voor het huwelijk nog besteld .. khad ook nog een tiara ... kheb ook enorm lang getwijfeld, 't moment dat ik hem bestelde tiwijfelde ik nog steeds, ik wist toennog niet zeker of ik hem ging aandoen, maar kwou hem hebben voor't geval dat .. en kheb hem dus aangedaan, en heel veel goeie reacties op gekregen ... ik wou ook het prinsesjes-gevoel .. en dat was er :)
foto op www.everyoneweb.com/23mei2009
groetjes en succes



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik12-6-2009 13:02:03

Hoi Nele,

ik twijfel zelf nog of ik de jurk Agadir zou kiezen. ik vind ze PRACHTIG, maar heb ze zelf nog niet aangehad. Ook ik heb bredere schouders en een hele smalle taille.
Mail dus gerust je foto even door, dan geef ik je mijn persoonlijke mening (en weet ik meteen wat ik ga doen).

sabrina_geldof@hotmail.com

Mercikes voor je hulp in mijn beslissing en succes met jouw beslissing!!

Groetjes, Sabrina



ilse
18-5-2009
 Meld misbruik12-6-2009 20:54:52

Hoi bruidjes
Bij mij is het binnen twee weken zover!
Ik heb een sluier, zo"n halflange, niet tot op de grond.Ik heb ook even getwijfeld maar ben blij te horen dat toch nog veel bruiden dit dragen, ik had er nl geen idee van...
Ik zou zeggen, pas dat sluiertje eens en je zal er zeker prachtig uitzien!Tegen de avond kan je het altijd afzetten en dan zien ze je mooie kapsel nog beter!
Succes ermee...!
xxx Ilse



Pietje precies
29-8-2009
 Meld misbruik14-6-2009 20:24:08

Dag dames,
Ik trouw ook in dat kleed!!! Maar pas in september.. Ik ga mijn haar ook half opsteken met krullen. Ik hoop dat het mooi zal zijn. Mijn haar is ongeveer tot aan mijn schouderbladen. Wie heefte r al eens een proefkapsel laten doen? Ik heb geen sluier omdat het kleed van kant is en het anders 'teveel' zou zijn daarbij vind ik..

xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...