Terug naar overzicht
Hey KarinHet kapsel, ik zit er ook mee in mijn hoofd! Ik ben gisteren beginnen googelen (typ "bride hairstyle" of iets dergelijks en je ziet allemaal foto's) en heb mijn ding wel gevonden.Mijn haar is tot op mijn schouders, maar ben ze aan het laten groeien.Voor mijn droomkapsel moet ik nog veel langer haar hebben dan nu het geval is, maar mijn kapper zegt dat de oplossing in mijn geval Extensions zijn!Voor middellang haar zijn er ook hele mooie oplossingen vind ik persoonlijk!Alleen is de vraag, wil je een sluier hebben of niet? Je kan ook met haaraccessoires werken zoals een tiara of speldjes, of zelfs kleine bloemen...Hieronder enkele voorbeelden:http://stylisheventsblog.com/wp-content/uploads/2009/04... http://www.healthandbeauty.net.au/images/wedding-hairst... Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen!Anders kan je ook altijd naar je kapper gaan en enkele voorbeelden vragen. Ze zullen zeker enkele boeken hierover hebben en ze zullen je wrs de beste tips kunnen geven!Groetjes en nog veel plezier!Katrien
Als je even googled op 'updo' of 'hairdo' kom je ook veel afbeeldingen tegen van leuke kapsels, die misschien niet altijd even typisch voor bruidjes zijn!Ik heb trouwens s morgens nog beslist niet te knippen maar op te steken! Is heel goed gelukt!groetjes,Nele
Karin , Typ op google in : The Knot of Wedding chanel Kan zijn dat je even moet inloggen maar je kan daar mooie fototjes zien van kapsels.Groetjes Dorien 09|07|10
ik was er ook niet aan uit, opsteken, krullen, ik zag het allemaal graag, nu had ik het laten opsteken met losse krullen (wel tiara en sluier in verwerkt), en het was prachtig, je moet zien wat bij je gezicht past, een strak kapsel stond me al zeker niet.
Ik heb ook van dat frul haar. Ik ga het wel laten opsteken. Niet te klassiek, nog vrij jong. Ik heb zo'n kam met strass steentjes gekocht. Die gaat dan achteraan opzij in mijn haar gestopt. Je moet gewoon proberen. Ik ben al verschillende keren gaan proberen. groetjes, Carolina
HeyVraag anders eens raad aan mijn haarstyliste, zij komt aan huis.www.mayastyling.be Veel succesLief