Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 dagen!!!!!

  11-6-2009 6:59:47
amai, amai, ...
Nog 2 dagen te gaan. De zenuwen gieren door mijn lijf! Ik word al de hele week wakker voor de wekker :-/, kan amper nog eten, pffff
Maar alles en iedereen afgebeld en iedereen gaat komen (traiteur, fotograaf,...)!Dus dat is al een pak van mijn hart!
Bij jullie alles in orde?

Vele groetjes
Aline

aline
13-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 825


Nele
28-2-2009
 Meld misbruik11-6-2009 8:14:19

Héhé, en zo'n slecht weer deze week! Maar tegen zaterdag geven ze weer mooi! Ik duim alvast!
Geniet van je zenuwen en van je dagje!
Nele



Nancy
4-7-2009
 Meld misbruik11-6-2009 9:33:03

Hey Aline,
ze geven inderdaad goed weer uit voor dit weekend,dus dat zit al mee en de rest zal ook wel allemaal goed verlopen!
Probeer van je dag te genieten!Véél succes Nancy



Sofie

 Meld misbruik11-6-2009 9:52:47

Spannneeuunnddd!! Maar inderdaad zaterdag wordt het mooi weer dus het zal zeker een droomdag worden! relax!
x



Sofie

 Meld misbruik11-6-2009 9:52:49

Spannneeuunnddd!! Maar inderdaad zaterdag wordt het mooi weer dus het zal zeker een droomdag worden! relax!
x



kelly
20-6-2009
 Meld misbruik11-6-2009 11:55:59

hoi,

hier beginnen de zenuwen toch ook te komen ze. Bij mij is het voor zaterdag 20/06. Hopelijk komt het weer voor mij ook in orde. Vanavond nog eens naar de feestzaal en nog eens de kerk gaan bekijken;
Maar anders is alles geregeld.
Maar ik zit steeds met de vraag of ik niets vergeten ben.

Alvast veel plezier en geniet ervab

groetjes



Annelies
25-9-2009
 Meld misbruik11-6-2009 12:22:50

Hoi!

Ja, leuk weer, dat maakt het toch allemaal iets mooier nog!
Wij trouwen midden-oktober, dus bij ons zal er al veel minder kans zijn op zulk mooi weer!

Heel veel succes!!

Annelies



magali
13-6-2009
 Meld misbruik11-6-2009 21:17:25

Hey aline
ik trouw ook zaterdag, en hier is het net hetzelfde. Het mag van mij nu echt wel beginnen komen!
Ik denk steeds dat ik toch niks ga vergeten zijn. Ik heb alles al 100 keer gecheckt en begin nu toch wel te geloven dat alles inorde is. Ik ben er alvast helemaal klaar voor.
Veel succes en vergeet niet te genieten.
groeten vanuit west vlaanderen
magali


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...