Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reis laten herbereken?

  10-6-2009 19:36:43
in eerdere berichtjes had ik gemerkt dat er een toekomstig bruidje in de reissector werkt of zit... of misschien andere bruiden die me kunnen helpen..
om zeker te zijn van onze vakantie hebben we die vroeg geboekt, nl februari...we hebben verlof van 28 juli tot 6 augustus...dus echt in het hoogseizoen...
nu hoorde ik dat heel veel reisbureau's fikse kortingen geven omdat de brandstofprijzen gedaald zijn...zouden wij onze reis kunnen laten herbereken? zelf twijfel ik eraan gezien ik net een overschrijving ontvangen heb om het laatste deel te betalen...
alvast bedankt voor alle goede informatie
groetjes wendy v

Wendy

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 875


Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik10-6-2009 19:46:13

Ik vrees van niet .. zou wel leuk zijn natuurlijk, maar je hebt al geboekt en al een deel betaald.
Als de prijzen omhoog gegaan zouden zijn zou je ook niet moeten bijbetalen ;-) dus ik denk niet dat ze zullen herberekenen omdat de prijzen gedaald zijn.
Je kan hen altijd eens contacteren om zeker te zijn.

Groeties



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik10-6-2009 23:44:29

Hey Wendy,

Normaal gezien heb jij een vroegboekkorting ontvangen en het is niet gezegd dat die last minute kortingen groter zijn. Bovendien zou je normaal gezien bij je boeking hebben kunnen kiezen uit een prijs met vast brandstofprijzen of variabel, indien variabel daalt deze mee met de brandstof.
Je kan altijd via de website van jetair of thomas cook (of kweet niet bij welke touroperator je geboekt hebt) je reis eens laten herberekenen.
Indien je hulp nodig hebt, mag je mij ook eens mailen: travelangelke@yahoo.com, maar wij trouwen zaterdag, dus kan niet garanderen dat je snel antwoord krijgt momenteel.

Groetjes
Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Lorianne

 Meld misbruik11-6-2009 9:29:18

hey,

je kan je reis niet laten herberekenen. Nu moet je je geen zorgen maken, de brandstofverlagingen zijn meestal minder dan de vroegboekkorting.
Geniet gewoon van je vakantie!
Lorianne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...