Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke fotoboekjes?

  10-6-2009 15:38:33
Hoi Bruidjes,

ik ben ondertussen alweer 102 dagen gelukkig getrouwd. Nu ben ik op zoek naar leuke albummetjes om foto's in te plakken/steken. Ben namelijk voor de ouders een kleiner albummetje aan t samenstellen. Ik had misschien gedacht aan een soort van notebook met perkamentpapier of zo... Iemand leuke adresjes of ideetjes?
Ben van Aarschot , maar mag ook in Leuven, Hasselt, of Antwerpen (stad), aangezien ik daar nogal eens ga shoppen!
groetjes,
Nele


Nele
28-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1170


nele
8-8-2009
 Meld misbruik10-6-2009 17:17:15

Hey,

Ik zag laatst in Van Gastel fotoalbums liggen in zo een super oude stijl (precies van mijn oma) met ditjes en datjes aan. Pure nostalgie. Ze hadden ze in A4 en A3-formaat.

groetjes,
Nele
08-08-09



Linda
9-9-2009
 Meld misbruik10-6-2009 19:01:38

Wat ik leuk en mooi vind is een fotoboek zelf maken op een foto site ,kan zelfs al bij kruitvat.........



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik10-6-2009 19:25:42

Bij Van Gastel hebben ze inderdaad van die albums (kheb er zelf ook eentje) met als opschrift: Mr & Mrs met daaronder een mooi kadertje om een foto van de trouw in te steken.
Ook is het waar dat er hele goeie sites zijn om een album samen te stellen. Ik gebruik meestal die van Albelli. Leuk om te maken: je kan achtergronden kiezen foto's in het rond maken, allee noem maar op.
In het begin is het effe zoeken maar het wijst zichzelf.
Mooi van kwaliteit en goed van prijs!
Nog veel succes,
Patsy



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik11-6-2009 8:11:20

Hoi,

bedankt voor jullie reacties. Die van Van Gastel interesseren me precies wel. Online fotoboeken zeggen me niet zoveel, heb liever iets nostalgischer. Waar vind ik die Van Gastel? Op google vind ik een bloemenwinkel? Is t die dat jullie bedoelen? Walter Van Gastel?
groetjes,
Nele


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...