Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

merkkledij jongens west-vlaanderen

  9-6-2009 22:37:54
hallo,

voor ons zoontje had ik graag een broek en hemdje gehad van tommy hilfiger, ralph lauren enz... voor ons huwelijk.
is er iemand die een winkel weet in west-vlaanderen voor deze kledij? ons ventje is dan 2jaar.
alvast bedankt,

magali

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1041


evi
4-7-2009
 Meld misbruik10-6-2009 9:48:31

hey,

je moet es gaan kijken in baby junior in kortrijk, kweet niet juist welke merken maar ze hebben dat daar.River woods heb je ook in roeselare, ook mooie dingen, dat begint van rond de 2 jaar denk ik.

groetjes



Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik10-6-2009 10:33:40

Hallo,

Hier bij ons in de Zappa in Ingelmunster verkopen ze Tommy enzo. Is in de oostrozebekestraat.

Groetjes



liselotte
26-6-2010
 Meld misbruik10-6-2009 11:31:19

Dag Magali,

in brugge heb je een kinderwinkel met prachtige merkkledij: mimi baby Brugge. ze hebben ook een site. Je moet maar eens zoeken via google.
groetjes



Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik10-6-2009 12:53:48

Hallo
wij gaan in Roeselare altijd naar Louis & Louise. Heel mooi boetiekje.
is in het stad in de Noordstraat!

Isabel
12/12/2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...