Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kent iemand deze zalen?

  10-9-2005 15:39:29
Dag beste mensen

Volgende week gaan we enorm veel zalen bezoeken:

* Kasteel van Zwijnaarde te Gent Zwijnaarde
* Braemhof te Gentbrugge
* Scala in Beveren
* Kasteel van Wippelgem in Gent
* Hof van Damme in Kallo
* Hotel Serwir in Sint Niklaas.

Heeft er iemand ervaring met deze zalen, zowel positief als negatief?

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 757


Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik10-9-2005 17:15:53

Dag Vicky

Wij zijn gisteren getrouwd..
jammer dat het voorbij is...

kwestie van de zalen:

het Braemhof in Gentbrugge is lekker van eten, maar ik vind dat het voor een dansfeest niet zo 'n goeie zaal is. (en 'k vind het persoonlijk een dure zaal voor het geen dat het is)

Kasteel van Wippelgem: lekker van eten, maar 'k vind het ook niet zo geslaagd voor een dansfeest.

Ons feest ging gisteren door in De Roskam in Merelbeke. een aanrader!! echt waar!! supermooie tuin, waar we de recepties gedaan hebben.
eten was heel lekker!

Groetjes
Vanessa



Jochen
15-7-2006
 Meld misbruik10-9-2005 19:43:09

Dag Vicky,

Ik raad Braemhof zeker af, wij zijn in juli naar een trouwfeest daar geweest en we mochten pas komen om 10u voor het dessertbuffet en we moesten ons gewoon haasten om plaats te hebben! De helft van tvolk die samen met ons toekwam moest gewoon rechtstaan! Dit kan niet vind ik, naar het schijnt hadden ze tegen dat koppel gezegd dat er 130 man in de feestzaal kan mits een paar tafeltjes bij te zetten maar dan nog moesten de mensen gewoon buiten op terras zitten waar al het ander volk (die niet genodigd waren op de feest, dus gewoon klanten)! En gewoon toezien hoe de rest allemaal binnen samen zit. Schandalig gewoon! En daarbij kwam ook dat de boxen van de feestzaal uitgevallen waren tijdens het dansfeest! Wij zijn er zelf ook gaan kijken voor ons feest daar te geven want het is wel een mooie zaal enzo maar ben ik blij dat ik daar niet toegezegd had!

Scala in beveren is heel mooi en verzorgd maar er hangt wel een prijskaartje aan vast!
Serwir hotel vind ik ook niet slecht alhoewel ik die zaal niet ideaal vond voor een trouwfeest te geven.

Wij geven ons feest in de Zilverreiger in Oosterzele. Moet je echt eens naartoe gaan als het kwa afstand te doen is. Tijdens de receptie hapjes a volanté en een mooie tuin en een heel mooie zaal! We hebben niks anders dan lof gehoord van anderen die hun feest daar ook gegeven hadden. En het is zelfs de goedkoopste zaal van al diegene die we bezocht hadden dus een echte aanrader zou ik zeggen!

Nog veel succes!

groetjes
Sofie

15.07.2006



annabel
12-8-2006
 Meld misbruik12-9-2005 14:41:35

Hallo vicky

Van het Hof van Damme te Kallo heb ik heel veel goede reacties gehoord.
Ideaal voor groot aantal genodigden.

Groetjes
Annabel



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik12-9-2005 23:20:42

Dag Vicky

Wij zijn vandaag nog eens terug moeten gaan naar onze zaal. echt waar, een gouden raad: Salons Roskam.
Valt enorm goed mee van prijs, ze waren supervriendelijk vandaag, hebben zelfs wat van de prijs gedaan!

http://www.salonsroskam.be/


Groetjes

Vanessa



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik11-10-2005 1:31:16

Wij hebben daar dit jaar nog een reportage gemaakt in Serwir.Op deze zaal valt niets aan te merken,prima bediening en eerlijke prijzen.Gewoon doen !!!
Het beste voor jullie,dit wenst u: www.Videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info