Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag 23 mei 2009

  8-6-2009 11:18:26
hey bruidjes en gommetjes

ondertussen zijn wij al 16 dagen getrouwd!
't was een fantastische dag met ongelooflijk mooie herinneringen!! als we onze dag zouden mogen overdoen, zouden we alles exact hetzelfde doen!!

de dag begon zoals de meeste: kapster - make-up, aankleden met de mama ...
dan om 10u kwam m'n ventje toe :)
dan om 11u richting stadhuis met de porsche, dan smiddags broodjes eten en daarna foto's gaan nemen in de brouwerij van de rodenbach + landelijke foto's .. we hebben warm gehad hoor, amai :) was zalig,
dan om 15u naar de kerk met de limo, heel leuk zo allemaal samen in 1 wagen :)
de huwelijksviering was heel erg mooi, precies zoals we het in gedachten hadden,
dan bij het buitenkomen hadden we een ijsjes-kraampje klaarstaan, was lekker verfrissend op zo'n warme dag, dan terug met de limo naar feestzaal Ter Eeste, receptie zou buiten zijn maar het begon net te druppelen dus werd alles naar binnen verplaatst nog net voor al het volk aankwam, was jammer maar gezien we al gans de dag warm en zonnig weer hadden vonden we dit niet zo erg...
de receptie verliep heel vlotjes, avondfeest: binnekomen zaal was prachtig (beetje emo zelfs)héél lekker eten, presentatie wijnen heel verrassend, .. en dan dansfeest: heeel veel ambiance, super content van studio happy music, van in't begin veel volk op dansvloer (waar ik toch een beetje voor vreesde, ik dacht dat we geen zo'n dansend publiek hadden)

binnen enkele weken zullen we de foto's krijgen van de fotografen en van het dansfeest,

voorlopig hebben we er al enkele van de kerk en de openingsdans, deze vind je op onze site terug,
na onze grote dag zijn we vertrokken naar de malediven, prachtige reis gehad, ook hiervan al foto's terug te vinden op onze site

http://www.everyoneweb.com/23mei2009
bij de link foto's

vele groetjes !!!

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1535


heidi

 Meld misbruik8-6-2009 12:46:45

jullie zagen er prachtig uit en jullie straalden, ook leuk dat je je kleed mee had op huwelijksreis (wou ik ook doen maar het weegde veel te veel en was bang het kwijt te raken), geniet van jullie verdere getrouwd leven.



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik8-6-2009 13:20:23

Proficiat Vanessa! Tzijn prachtige foto's! Jullie zagen er schitterend uit!

Hoe je je kleedje hebt meegekregen op reis intrigeert mij ook :-) een extra valies zeker?

Groetjes

Lien
01/08/2009



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik8-6-2009 13:26:29

alles wat we nodig hadden kon idd in 1 valies ... en dan hadden we de 2de valies met onze trouwkledij + ons snorkelgerief :) we kwamen net aan geen 40kg bagage :)
khad het op voorhand al gezegd dat ik het zéker mee wou :) en bij deze is dit dan ook gelukt hé ;) groetjes



Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik8-6-2009 13:51:22

hey,

een hele dikke proficiat.
super mooie foto's en jullie straalden gewoon.
nog heel veel geluk samen en blijf nog maar op die mooie wolk zitte.

groetjes Daisy
25/09/2009

ps die limo is die van starlimo die jullie gehuurd hebben?
wij hebben de onze daar ook besteld en vroeg af of jullie tevreden waren.



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik8-6-2009 13:57:31

Jullie zagen er geweldig gelukkig uit!!
Veel geluk in jullie getrouwde leven samen.

Groeten,
Eva



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik8-6-2009 14:22:53

@ daisy

neen, was van westlimousine, waren we trouwens heel tevreden van, 't is heel tof als je met z'n allen gezellig samen zit :)



Wendy

 Meld misbruik8-6-2009 14:24:06

je voelt de warmte en liefde van je verslag en mooie foto's afstralen...
geniet ervan!!!!!!!

vraagje: dat pluchen koppeltje dat op de limo staat...waar hebben jullie dat gehaald? zo koddig!!

groetjes wendy v
25 juli 2009



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik8-6-2009 15:50:14

@wendy

de wuppies hebben we besteld via internet op trouwen-feestartikelen.nl : http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Grote-Bruidspaarwu...

toffe dingen hé :) toen ik ze zag op internet moest ik ze gewoon hebben ;)
groetjes



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik8-6-2009 23:31:32

Hey Vanessa,

Eerst en vooral: proficiat met je huwelijk!!

Wij zijn net dezelfde dag getrouwd, zelfs in hetzelfde kleedje!! Toeval he?

Tof dat je je kleed meegenomen hebt op vakantie, mooie foto's trouwens. Het mijne heb ik al naar de droogkuis gedaan, kon het niet aanzien dat het zo vuil was, het was toch wel een sleep he, en die heb ik niet laten opnemen 's avonds. Wij vertrekken nu zondag voor een weekje Valencia, daar konden we het toch niet mee naartoe nemen.

Geniet nog van je wittebroodsweken, dat gaan wij ook doen :-)

Groetjes,

Inge



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik9-6-2009 11:36:33

hey inge, heb je fotos van jullie dagje? ben wel benieuwd om iemand eens te zien met hetzelfde kleedje en dannog op dezelfde dag :)
Hehe : Supergoeie keuze qua kleed en datum althans :)))))

ik heb m'n sleep wel opgebonden vanaf de openingsdans, zo kon ik tochnog goed dansen, alleja, niet alle dansjes natuurlijk ... :)

amuseer jullie in valencia :) geniet van elkaar en van de reis :)



magali

 Meld misbruik9-6-2009 22:08:59

YIPPEEEEE!!!

eerst en vooral dikke proficiat!!! maar ben vooral toch zo blij dat alles tot in de puntjes was met studio happy music...hebben die namelijk ook gereserveerd!!
laat 18 september maar komen :-)



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik9-6-2009 23:22:18

Hoi,

Je mag mij een mailtje sturen: ingeendavy@live.be. Dan stuur ik er wel enkele door.

Toch wel speciaal he, ik zag het direct, was ook een zalig kleed vond ik. Hoewel ik wel gevloekt heb op de sleep, nu zou ik het zo terug aandoen... Gek he?

Groetjes,
Inge
PS We zijn alweer 17 dagen getrouwd... De tijd gaat zo snel!



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik11-6-2009 0:05:03

Hey

dikke proficiat! Ziet er allemaal beeldig uit. Wij zijn ook op 23 mei getrouwd en hebben ook een onvergetelijke dag gehad, zou het zo graag nog eens overdoen!! Wij zijn 3 dagen naar Parijs geweest erna, en zijn nu nog van alles aan het nagenieten. En nu zijn we vooral aan het aftellen naar 11 november want dan vertrekken we op huwelijksreis: 1 maand Australië, ik kan gewoon niet wachten. En nu ik je foto's gezien heb, neem ik misschien ook wel mn trouwkleed mee!!

Geniet er nog van, en heel veel geluk samen!

Groetjes
Karolien.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info