Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelen beadbeauties

  7-6-2009 21:42:26
Hallo,
Ik was via dit forum terecht gekomen bij bead beauties, iemand wat zelf juwelen maakt, ik vond ze echt heel mooi, maar nu blijkt dat ze het zo druk heeft dat ze tegen mijn trouwdatum het niet kan maken.

Weet er nog iemand waar ik terecht kan bij iemand die dit ook maakt?

Groetjes!

Julie
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 995


Marlies
19-9-2009
 Meld misbruik8-6-2009 10:10:57

Ik bestelde mijn juwelen bij Doriens frutsels(als je dit intikt via google kan je de site vinden). Mijn juwelen waren op 2 weken klaar, heel wat over en weer gemail en steeds een snel antwoord. ik ben super tevreden. En als ik bij mijn volgende pas zie dat de juwelen niet passen, mag ik ze gewoon weer terug sturen en andere kiezen. een echte aanrader!



Annelies
22-8-2009
 Meld misbruik8-6-2009 16:01:51

Doriens Frutsels is gans de zomer met vakantie, ze begint pas terug te werken midden september.
Hoeveel tijd heb je nog voor je trouw?



Julie
22-8-2009
 Meld misbruik8-6-2009 18:45:27

bedankt vr de reacties, ik trouw op 22 aug, maar ik had geen rekening gehouden met het groot verlof.

Alle tips zijn welkom!



Annelies
22-8-2009
 Meld misbruik9-6-2009 16:37:26

Dan trouwen we op dezelfde dag! Waar trouwen jullie? Ik heb vorige week nog men juwelen besteld via BeadBeauties...
Misschien kan je in de winkel terecht waar je je kleed kocht?



Julie
22-8-2009
 Meld misbruik9-6-2009 17:15:22

Hoi Annelies!

Dan ben ik net een weekje te laat, ze heeft het veel te druk zei ze en dan nog met vakantie erbij...

Wij trouwen in Bilzen.

Ik kan wel terecht bij Linx, maar ik heb geen zin om daar zoveel geld aan uit te geven en deze juwelen vond ik zo mooi en helemaal niet duur .

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...