Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsparadijs - ceremoniemeester

  9-9-2005 9:25:42
Hallo,
Hier ben ik weer, Heeft er iemand ervaring met de ceremoniemeesters van het bruidsparadijs?
Ons vervoer komt van ginder, en het is misschien gemakkelijk om onze ceremoniemeester van daar ook te nemen.
de besprekingen doe je wel met het Bruidsparadijs en zij geven dan alles aan hem door, vind dit raar. Of is dit altijd zo.
Heb geinformeerd bij Wuyts-De Vooght, maar die werken niet samen met het Bruidsparadijs ( en onze bus ligt al vast ).

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 617


Joke
20-5-2006
 Meld misbruik11-9-2005 14:31:16

hallo!

wij hebben als ceremoniemeester ook Wuyts-De Vooght genomen en wij zijn onze bruidswagen gaan annuleren bij bruidsparadijs aangezien die toch zoveel in panne vallen. heb je al eens een foto gezien van die ceremoniemeesters van het bruidsparadijs? ik zou niet willen dat het volk op onze trouw gaat lopen. en vriendelijk bij het bruidsparadijs zijn ze ook al niet. als ze maar verkopen daar. ze denken enkel aan het geld!
groetjes



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik11-9-2005 15:05:11

Hoi,
Joke, ik heb een vraagje: hadden jullie al een voorschot betaald bij het bruidsparadijs? Wij hebben da helft al moeten betalen als voorschot.
En ik weet niet of ze bij Wuyts-De Vooght een Amerikaanse Schoolbus hebben. Groetjes Cindy



Joke
20-5-2006
 Meld misbruik12-9-2005 19:41:48

Hey!
Wij hadden al een voorschot betaald en zijn dit wel kwijt.
groetjes



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik12-9-2005 22:29:19

Cindy, die Amerikaanse schoolbus hebben ze zeker bij Wuyts-De Vooght. Ik heb Peter Wuyts nl. als ceremoniemeester en wij hebben zelf ook getwijfeld of we deze bus zouden nemen. Dus ik weet wel zeker dat hij ze heeft!

groetjes
kathleen
03.12.05



Caroline

 Meld misbruik9-11-2005 16:37:28

Wuyts-De Vooght werkt samen met Aspekt Mobiel bvba die ook een amerikaanse schoolbus hebben. Kijk eens op de site www.aspekt.be . Peter Wuyts is ceremoniemeester en heeft zelf geen voertuigen maar wel heel veel contacten met goede leveranciers. Hij is niet de enige ceremoniemeester die niet met het Bruidsparadijs wil samenwerken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...