Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend leuke tips gezocht

  9-9-2005 8:17:17
hallo,

wij zijn nu bijna 2 maanden getrouwd maar omdat onze huwelijksreis helemaal fout is gelopen wil ik mijn man verrassen met iets leuks, romantisch... Ik had al gedacht aan een romantisch weekendje weg, in nederland of belgië. Heb alleen geen idee waar. Hebben jullie leuke ideeën of andere romantische verrassingen in gedachte?

alvast bedankt
sandy

sandy
16-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1120


robben
20-5-2006
 Meld misbruik9-9-2005 8:33:47

weet niet van waar je bent, maar een weekendje Brugge is wel heel romantisch! Groetjes, Isabelle*



Guy
29-7-2006
 Meld misbruik9-9-2005 8:49:27

Dag Sandy,

Wij zijn vorig jaar naar een hotelletje geweest in Poperinge. Heel gezellig, romantisch en natuurlijk een goede ligging. Je zit vlak bij Brugge, Ieper en de kust.
Wij hebben daar een gastronomisch arrangement genomen (kostprijs 175 EURO per persoon) voor 2 overnachtingen met ontbijt en 3 meergangenmenu's. Heerlijke gerechten.

Ik weet de naam van het hotel niet meer, maar je moet eens kijken in de boeken of op de website van Vlaanderen Vakantieland. Daar staat het zeker tussen.

Have fun,
Guy
29/07/2006



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik9-9-2005 10:11:39

Hoi Sandy,

Ik ben ook iets meer dan 2 maanden getrouwd en onze huwelijksreis (of toch de 2e week) is ook helemaal fout afgelopen. Jullie zijn per ongeluk toch niet ook naar Mexico geweest? Onze spelbreker was orkaan Emily!
Wij hebben begin maart een extra skivakantie geboekt om de schade een beetje in te halen en plannen volgend jaar een reis naar Zuid-Afrika. Dan wordt dit maar een beetje onze huwelijksreis!
Veel succes!
Ann



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik9-9-2005 16:35:42

nee bij ons was het niet mexico! het lag bij ons aan de organisatie van neckermann.



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik9-9-2005 21:18:31

Dag Sandy
Als je iets korts en romantisch wil, waarom dan geen relax- of verwenweekends? Het is niet altijd zo goedkoop, maar de programma's zien er altijd super relax uit met veel verwennerij (massage, bubbelbad, jacuzzi, sauna, ...). Op internet kan je zo wel hier en daar iets vinden of bij het reisbureau hebben ze een brochure met trips voor "kort weg in het binnenland" (ook soms buitenland, net over de grens) met verwenweekends of midweek-arrangementen. Er zijn verschillende touroperators die dat wel tussen hun aanbiedingen hebben. We hebben al eens een namiddag relax-arrangement in de buurt gedaan en dat was echt zalig.
Zelf willen we ook nog eens een weekend doen, alleen nog de tijd vinden ...
Groetjes
nancy



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-9-2005 15:37:28

Hey

Als er echt vanalles is misgelopen bij de organisatie kan je dit altijd even melden aan Garantiefonds Reizen, zo kan je in feite Neckermann aanklagen, zonder dat je zelf een advocaat moet betalen. En als je gelijk krijgt moet Neckermann schadevergoeding betalen, heb je ineens een schoon centje voor een volgende reis!

Groetjes

Vicky



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-9-2005 17:07:53

Hey,

ik vind altijd toffe ideetjes op www.weekenddesk.be . Je kan ook boekjes van weekenddesk vinden bij AS Adventure enzo. Daar zit dat een bon bij waarmee je een weekendje kunt boeken. Er zijn verschillende thema's: gastronomie, relax, sauna, pittoreske hotelletjes... voor elk wat wils dus. Wij zijn vorig jaar naar een hotelletje in Clervaux (Luxemburg) geweest. Superromantisch!

Groetjes,
Lieve



Tom
5-11-2005
 Meld misbruik11-9-2005 12:41:37

Klooster Hotel in Leuven is echt de max. HEEL romantisch. Zeker vragen naar een kamer met bubbelbad en haardvuur. Wij zijn er pas geweest en het was echt super.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...