Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 63dagen!!!

  5-6-2009 11:43:33
Hallo allemaal,
het is voor ons nog 63daagjes te gaan en de spanning begint op te komen :-).
Het is momenteel superdruk want ik zit ook al met examens dus het afstuderen is ook al in zicht voor mij!! werk heb ik al dus dat is weer een zorg minder.
momenteel zijn wij vollop bezig met de uitnodigingen rond te brengen, ik vraag me eigenlijk af of dit nog echt persoonlijk gedaan wordt? want ik heb een super grote famillie dus is het geen lachertje om rond te brengen. hoever staan jullie al met de voorbereidingen? wij trouwen op 7augustus voor de wet en 8aug voor de kerk, incl. feest e.d.

nog veel succes allemaal
greetz Ester en Kevin

Ester
7-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 872


Romina
7-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 11:58:07

Hey Ester!!

Wij trouwen ook op 7 augustus, voor de kerk, de gemeente en het feest. Ik begin ook al erg zenuwachtig te worden. We gaan ook deze week beginnen de uitnodigingen rond te dragen. Maar wij hebben niet zo'n grote familie, dus ja dan is het nog te doen hé. 26 juni mag ik mijn kleedje gaan passen, spannend hoor, dan zal het ni meer lang zijn, brrrrr alles komt akelig dichtbij :o)

Alvast heel veel succes gewenst hé!!!!

Groetjes, Romina



liselotte
7-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 12:13:45

Hoi wij trouwen ook op 7augustus hihi, bij ons zijn de spanningen ook hoog ant lopen ze, we zijn ook alle uitnodigingen zoveel mogelijk aan het rond brengen. wij trouwen wel enkel voor de wet.
veel geluk en succes allesins.
groetjes liselotte en sven



nele
8-8-2009
 Meld misbruik5-6-2009 13:25:34

Hey,

Voor ons zijn het nog 64 dagen. En ook hier zijn de zenuwen aan het oplopen! Ik zit midden in de examenperiode van de lerarenopleiding in avondschool, druk op het werk want alles moet af voor het bouwverlof en dan belde onze zaal nog af ook 2 weken geleden. Maar dat is al terug geregeld. Na de examens worden de kleine dingetjes verder uitgewerkt en is het volop genieten!

Een super mooie trouw gewenst!
Nele
08-08-09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...