Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Kapsel-blunder, wat nu???

  4-6-2009 10:52:50
Ik ben gisteravond naar de kapper geweest, om mijn haren een "beetje" bij te knippen. Ik heb een kapsel als Rani De Koninck,(zo zou het moetn worden , je) het moest juist een beetje bijgewerkt worden.
Jezus, mijn haar is veel te kort , en vreselijk ouderwets. Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen. Wat moet ik nu?? Wij trouwen over 3 weken, ik zie het nu effe niet zitten. Mijn ventje vond het trouwens ook lelijk..
Snik*

inge
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1101


Kim
1-8-2009
 Meld misbruik4-6-2009 11:31:54

Heb je iemand die je om raad kan vragen? Misschien iets met gel proberen, of opsteken, highligts laten trekken,...

Proberen zou ik zeggen, tot je je goed voelt.
Kim



vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik4-6-2009 12:55:02

je kan misschien wat extensions steken tot je de gewenste lengte hebt,(als je haar hiervoor nog lang genoeg is)



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik4-6-2009 13:43:05

Zoek een andere kapster en leg het probleem voor.Spreek met een professional.

Je kan soms ook met een tiara wonderen verrichten ... ook bij korte kapsels.

Succes



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik4-6-2009 17:02:23

Naar andere kapper gaan en goed in model laten snijden? Ik heb ook kort haar, kan mooi zijn hoor.

Less is more...



inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-6-2009 20:26:47

Helaba bruidjes,

Merciekes voor jullie reacties. Ik heb daarstraks een andere kapper opgebeld , en mocht deze avond nog komen. Tof he!
Ze heeft men haren een beetje uitgedund en beter in model geknipt. Oef, ben wel beetje opgelucht, het ziet er al veel beter uit.
Ik heb nog 3 weken de tijd om ze te laten groeien, dan is die -pas van de kapper-periode voorbij. Ze heeft me ook aangeraden om nog es terug te komen,dan kunnen we eens speldjes proberen..
Merci voor het luisteren naar mijn gezaag, maar ik moest het die moment effe kwijt.
Groetjes,Inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...