Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naar tafel

  3-6-2009 16:51:53
hallokes,

Ik heb eens een vraagje. hebben jullie nog ideetjes om de gasten naar hun tafel te brengen. Zoals ballons, walt disney figuren,... Zou graag iets origineels hebben maar kan niet echt iets bedenken.

Nog 41 dagen en die zenuwen zijn al niet meer te houden wat gaat da nog worden.

kristel
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1005


romina
10-4-2010
 Meld misbruik3-6-2009 20:18:44

Heykes,

Drie leuke ideetjes die we zelf niet meer kunnen gebruiken...
- op elke tafel een foto van het koppel met daar een zegswijze op over 'toekomst en liefde'. de gasten krijgen een kaartje met deze zegswijze erop en zoeken zo hun bijhorende tafel.

een andere heel leuke
op elke tafel stond een snoepschaaltje gevuld met een andere soort snoep. alle gasten krijgen bij het binnenkomen een doorzichtig doosje (die ook direct als bedanking diende) met daarin de snoepjes zoals deze vanop hun tafel.

derde; elke gast krijgt een kaartje met een kleur erop. op de tafels zaten er in de bloemstukken accenten in dat ene kleur.
zoals je al wel kan denken... de familie van de ene kant nonkels en tantes 1 kleur, neven en nichten 1 kleur, vrienden 1 kleur en we konden zo zelf kiezen binnen dit kleur bij wie je wou zitten.


als er nog leuke ideeën zijn... ik kan deze ook gebruiken...

groetjes
Romina
en veel succes!



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik4-6-2009 11:39:38

Zijn er geen vakanties, plaatsen, data, enzovoort die betekenis hebben?
Ga eens na wat jullie favoriete dingen zijn of waar jullie mee bezig zijn qua hobby's, dagelijks leven enzovoort, mss vind je daar een ideetje tussen?

Valerie
04/07/09



Bjorn
1-8-2009
 Meld misbruik4-6-2009 21:04:46

Hallo

Bij onze krijgen de mensen een vliegticket bij aankomst met een bestemming waar wij al zijn geweest. Een hostess zorgt voor het onthaal.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...