Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hotel overnachting na huwelijkfeest

  3-6-2009 16:49:43
Hey bruidjes,

Eventjes een praktisch vraagje: als je de avond van het huwelijksfeest gaat overnachten in een hotel, waar blijf je dan met de geschenken (bloemen) en envelopjes die je op het feest hebt gekregen?

Bedankt voor jullie hulp.

Lesley

Lesley
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1004


evelien
13-9-2008
 Meld misbruik3-6-2009 18:06:55

hey,

Dat vraag ik me ook af. Mee geven met de ouders misschien?
Zijn er trouwens veel mensen die bij hun feestzaal blijven overnachten? Wij twijfelen nog.

Groetjes



Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik3-6-2009 19:08:43

Bij onze feestzaal is er geen plaats voor overnachting dus heb ik een nachtje geboekt in een romantisch kasteelhotelletje. Het is tenslotte toch de huwelijksnacht of ochtend voor sommigen en om de romantiek een beetje hoog te houden leek mij dit leuker dan gewoon thuis; Plus het feit dat je niet weet of iemand je huis overhoop gaat halen als geschenk, dan heb je eerst nog opruimwerk. Wij nemen het geld gewoon mee. Er zal een een kluisje zijn in het hotel, dat kan je toch altijd eerst navragen.

groetjes Nathalie
03-07-09



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik3-6-2009 19:32:42

Ik zou alles met de ouders meegeven oftewel idd het in een kluisje steken op je hotelkamer, je weet maar nooit!!

Valerie
04/07/09



Joke
29-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 21:55:40

Meestal voorziet de zaal wel in een kluis voor de enveloppes en zo niet, zou ik die eventueel meegeven met de ouders.
Bloemen enzo mag je meestal de volgende dag gaan afhalen in de zaal.

Joke
29/08/09



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik5-6-2009 9:35:52

Wij sliepen in een hotel op 5 minuten van de zaal, samen met de ouders en getuigen. Wij hebben 's nachts alles in de auto's gestoken, bloemen, geschenken, etc... In de zaal kon er niets blijven staan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...