Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Letitia

  15-1-2004 10:38:43
Ja ze trouwen allebij op dezelfde dag 5 maart 2004 voor de wet.Afspraak cermonie wagens bij ons thuis(ouders).Cindy de oudste huwt in Willebroek om 10uur,Anja jongste spruit gaat getuige zijn bij Cindy.Daarna vertrekken we naar Putte daar gaat Cindy getuige zijn voor ons Anja om 12uur.Die amtenaren gaan raar opkijken wanneer ze twee witte bruiden tezien krijgen.Receptie in Putte Anja haar toekomstige schoonmoeder werkt daar in gemeentehuis.Ik hoop dat alles meevalt!

anja
30-12-1899
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 713


Letitia

 Meld misbruik15-1-2004 10:58:04

Dank u voor uw uitleg! Maar de receptie doen ze niet samen of wel? Hebben ze dat met opzet zo geregeld? Das inderdaad speciaal!



anja
30-12-1899
 Meld misbruik15-1-2004 11:59:10

Receptie gebeurd met allen tesamen dit schenkt de gemeente aan zijn personeel en genodigde.Daarna rijden we terug huiswaarts Willebroek.Maar tussen de weg van Putte naar(willeb)gaan we stoppen om een groepsfoto te maken idee van die man verhuur cermoniewagen hij is ook cermoniemeester hoort bij prijs wagens.Dan eten we bij ons thuis iets omdat onze outos daar staan.Na eten gaan wij napraten en de bruiden gaan dan fotos nemen naar park of zo.Zei rijden met een wagen vanwaar hun trouwfeest doorgaat die krijgen ze gratis maar voor chaufeur wel per uur iets moeten betalen.Met zijn vieren dus in een oude cadelac.Om 18uur komen de genodigde naar Buggenhout hof ter bueken waar receptie en avondfeest zal zijn.Dj enz wordt door mensen van zaal geregelt.'avonds zou ik hun dan die huwelijkskaars willen schenken na de openingsdans met een tekstje bij.Woensdag gaan ze voor eerste pas tesamen ook in Temse couture Rachel vriendelijk,en helpen je graag.



Letitia

 Meld misbruik15-1-2004 12:47:49

In elk geval gaat het zeker en vast iets speciaal zijn! Ik wens ze beide veel geluk! Das een toffe idée van dat kaars! Een gedicht is altijd schoon vind ik op een huwelijks vooral als het van je mama komt. Maar lezen uw dochters deze site niet?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...