Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Groot varken gezocht!

  3-6-2009 12:56:02
Hallo bruidjes! Ik ben op zoek naar een groot roze varken om de enveloppen die we krijgen op het avondfeest in te deponeren. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Of is er misschien iemand die dit ooit geknutseld heeft en die tips voor me heeft of hun exemplaar zou willen verkopen?

Groetjes
Inge
25/09/2009

Inge
25-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 964


Anne
7-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 15:37:50

Hoi Inge,

ik heb op de site van het bruidsparadijs zo verschillende varkens gezien. www.bruidsparadijs.be . Kijk zelf maar eens

grtjs
Anne



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik3-6-2009 17:48:25

Hallo,
ik heb een tijdje geleden een papier maché varken gemaakt, is heel simpel:
Neem een ballon en blaas hem op. Kleef er met tessa band (zo afplakband voor als je muren verft) vier halve wc rolletjes aan voor de pootjes. Kleef een tuutje (weet niet hoe ik het anders kan noemen) van een eierdoos ertegen als neus.
Dan scheur je een heleboel kranten in stukken van ongeveer 2 vierkante cm. Je bekleeft de ballon met zijn aanhangsels met al die stukjes, tot hij helemaal vol is. Dan scheur je een ander kleur papier (gele telefoonboek of zo) en je kleeft de ballon weer helemaal vol met deze tweede laag. Zo wissel je af tot je een zestal lagen hebt.
Na een tweetal dagen is dit droog, dan kan je hem schilderen en er oren en een staartje aan vast maken. Ik had oren geknipt uit rubber en een staartje van een pijperager die je rond een potlood oprolt om te krullen.

Op deze manier is het heel makkelijk om een varken te maken. Je snijdt dan gewoon met een breekmes een gleuf.

Veel succes!
Inge (1/8/09)



inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-6-2009 11:02:06

Haha, ik kwam effe loeren.
Ik dacht dat je een echt varken zocht ;-)
Met een nepvarken kan ik je spijtig genoeg niet helpen. Een echt varkentje loopt hier wel rond :-)
Veel succes!



eef
26-9-2009
 Meld misbruik24-6-2009 2:42:52

hey,
weet dat ze dat bij ceremonie Wuyts- de vooght in hemiksem hebben. Dat kun je huren, weet wel niet hoeveel ze er voor vragen. Hebben er wel onze auto's en ceremoniemeester ed, maar dat varken hebben we niet genomen omdat we dat nogal groot vonden.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...