Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gedichtje voor dochtertje

  3-6-2009 11:12:19
hallo iedereen, gisteren hebben we de laatste details besproken van ons boekje voor onze alternatieve viering.Nu zijn we nog op zoek naar een gedichtje voor ons dochtertje van 6 ( ze kan nog niet lezen maar haar juf wil het haar helpen memoriseren). Heb er al veel gevonden maar meestal zijn ze ofwel te lang ofwel te moeilijk. heb er nu eentje maar is te kort. Misschien kunnen jullie mij helpen met er nog een stukje aan te maken, ben niet zo goed in rijmen.
Dit heb ik al:
Een hartje voor mama
een hartje voor papa
en ook nog een kusje
met mijn liefste glimlach
op jullie huwelijksdag.


Wie kan mij helpen hier nog een versje voor of na te zetten.zou het deze week nog moeten binnenbrengen om ons boekje klaar te krijgen.
Groetjes Nathalie
03-07-09

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1362


katrien
8-5-2010
 Meld misbruik3-6-2009 11:29:46

ooh wat ben ik blij vandaag
mama en papa zien elkaar graag!
vandaag is dan ook een grote dag,
omdat iedereen het nu horen mag.



Bart
10-10-2009
 Meld misbruik3-6-2009 18:25:13

liedje van mijn 5jarig zoontje:
Ik stopte 100 kusjes in een heel mooi doosje, ik deed er nog een strikje rond, bewaar het nog een poosje, maar vandaag op deze mooie dag geef ik ze aan jou, en zeg ik met elk kusje hoeveel ik van je hou!

Gedichtje van mijn 5 jarig dochtertje: ik teken met mijn vinger een hartje in de lucht, en nu blaas ik even met een diepe zucht, nu teken ik een bloem, die geef ik jullie graag, want vandaag worden jullie verwend omdat jullie zo'n lieve mama en papa bent!



an
7-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 20:12:55

Ik vind je gedichtje erg mooi hoor! Zou er niet teveel aan veranderen. Ben wel eens benieuwd naar zo'n alternatieve viereing. WIj trouwen ook, met onze twee kleine kindjes. Zou je jouw viering kunnen doormailen?
Merci!
mertensan@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...