Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Barcelona

  2-6-2009 21:59:29
Proficiat aan alle bruidjes in spé!

Heeft er iemand ervaring met deze zaal in antwerpen?

Groetjes
Carolien

Carolien
14-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1177


Ines
3-10-2008
 Meld misbruik3-6-2009 9:50:34

Hey Carolien,

't Is in ieder geval een prachtige locatie. Wij zijn er ook gaan zien en het zicht is onbetaalbaar. Jammer genoeg was de zaal dat zelf ook...

De zaal zelf is een kale ruimte in wit en zwart en voor elke aankleding betaal je bij.
Wil je sfeerverlichting? Zoveel honderden euro's erbij.
Wil je een dansvloer, want die moeten ze laten komen? Nog eens een goeie 800 euro erbij.
Wil je zo'n leuke oesterman, of sushimadam of iemand die verse pasta in een uitgeholde parmezaankaas maakt? Nog eens zoveel erbij.
...

Al de dingetjes die ze voorstelden, leken ongelooflijk tof en leuk, maar voor we 't wisten zaten we megaver boven ons budget. En dat terwijl we hadden gezegd wat ons budget was. Bovendien was de zaal eigenlijk ietsje te klein voor het aantal mensen dat we wilden uitnodigen, tenzij we ze niet allemaal wilden laten zitten.

Kortom, mooie locatie, maar voor ons in ieder geval veel te duur.
Wij hebben uiteindelijk voor het Daemshof in Noorderwijk gekozen en wij zijn daar super onthaald.

Groetjes en veel succes nog!
Ines
reeds 243 dagen getrouwd



Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik3-6-2009 17:50:31

Hey Ines,

ik heb net even je zaal bekeken en is inderdaad ook heel mooi. Ik vreesde al een beetje voor het onbetaalbaar effect van barcelona, kan ook niet missen hé met zo'n mooi zicht.
Als ik even nieuwsgierig en onbeleefd mag zijn, welk budget hadden jullie vooropgesteld?
Barcelona is de eerste zaal dat wij effectief gaan bezoeken in Belgie (reeds in nederland een zaal gedaan maar daar mag je slechts feesten tot 1uur)

Groetjes
Carolien



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik5-6-2009 12:48:16

Hey Carolien,

Sorry voor het late antwoord, maar ik kijk niet meer elke dag naar dit forum, vandaar...

Wij hadden gerekend dat we per uitgenodigde persoon maximum 85 euro zouden moeten betalen. We hebben iets meer dan 100 mensen uitgenodigd en zijn er vanuitgegaan dat er toch afzeggingen zouden zijn, dus op ongeveer 8000 à 8500 euro max.

Maar bij de Barcelona kwam dat - zonder al te veel tierlantijntjes - al op iets van een 11 000 euro. En da's gelijk een pak duurder. Bovendien hadden we met die mens een concept besproken. We hadden een idee in ons hoofd, maar die was dat al langs alle kanten aan het weerleggen. Nu, op sommige punten had de mens gelijk (tja, hij kent de zaal natuurlijk beter dan wij en dus ook de mogelijkheden), maar ik had toch het gevoel dat hij ZIJN concept wilde doordrijven en dat bleek dan ook toen we zijn offerte doorgestuurd kregen! Met een hele hoop extra's die wij eigenlijk niet gevraagd hebben.

Dus de prijs en het feit dat hij zijn willetje wilde doordrijven voor ons trouwfeest heeft ervoor gezorgd dat wij hebben afgehaakt.

Van waar ben je dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Groetjes
Ines



Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik5-6-2009 17:50:10

Hey Ines,

Ja dan begrijp ik dat jullie die zaal niet hebben genomen als die mens zijn willetje doordrijft.
En als het financieel dan ook te hoog ligt met zaken dat je niet ziet voor je eigen feest, dan is het er zeker over.
Dus die 11 000 euro was een offerte voor 100 personen, en waren die tierlantijntjes dan daar allemaal bij?

Wij gaan volgende vrijdag naar daar, hebben een afspraak. Ik weet niet welk bedrag ik moet verwachten, goedkoop is het natuurlijk nooit hé.
Onze offerte dat wij hadden laten maken, in onze zaal dat we in nederland hebben bezocht, bedroeg 9600 euro (ook obv 100 personen) maar daar zat de zaalhuur in en de dj. Ik vond het nog "meevallen" maar uiteindelijk bleek dit slechts tot één uur te zijn en dat vind ik dan ook wat teveel.

Wij wonen in Antwerpen-Berchem.
En jullie ook in de buurt dan? Heb je toevallig nog ergens die offerte liggen?

Groetjes
Carolien



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik6-6-2009 9:38:20

Helaba,

Ik had je berichtje gisteren al gezien, maar ik ben overal aan het zoeken geweest naar die offerte, maar kan ze niet vinden. Dus heb ik het eens aan mijn hubbie gevraagd.

Op de offerte stond de prijs voor het tapasbuffet, midnightsnack, sfeer- en dansverlichting en die dansvloer. Meer niet (zelfs geen dj, die moesten we zelf nog zoeken. En blijkbaar was het een goede 10 000 euro en geen 11 000.

Voor ons was het prijsverschil wel enorm: 8500 voor een hele menu en alles erop en eraan of 10 000 euro voor alleen een tapasbuffet. En het prijsverschil plus het feit dat wij echt wel houden van lekker eten heeft de doorslag gegeven.

Wij wonen in Lier, niet zo heel ver weg dus.
En wij zijn eens in het Daemshof gaan kijken omdat mijn ouders er eens naar een trouwfeest waren geweest en laaiend enthousiast waren. En de familie is toch grotendeels van die kanten: ikzelf ben van Meerhout en mijne man van Grobbendonk, vandaar...

In alle geval, misschien is het voor jullie wel wat jullie zoeken. Qua uitstraling en uitzicht is het in ieder geval super!

Groetjes en veel succes vrijdag!
Ines



Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik6-6-2009 15:50:25

Hallo Ines,

bedankt voor de vele info dat je me al hebt gegeven, zo kunnen we tenminste vrijdag "gewapend" naar daar gaan hé. Ik heb ondertussen nog eens zitten rondzien naar andere zalen ook om teleurstellingen te voorkomen: de ark in antwerpen (feestzaal van het pomphuis) en la riva in antwerpen.
We zien wel, maar ik denk dat het ook niet tot onze mogelijkheden zal behoren. Heb net gezien dat in barcelona voor een diner slechts 90 personen kunnen zijn.
Niet dat wij zoveel mensen gaan uitnodigen, maar als je er boven zit, moet je dan precies alweer gaan werken met een staand buffet hé en dat zie ik ook niet zitten.

Wij houden ook wel van lekker eten, dus houden we ons er ook aan om lekkere dingen te serveren.

Ik hoop dat we iets leuks vinden. Bedankt voor de tips en een "fijne kennismaking".
Bedankt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info