Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag vrijgezellen- zenuwen voor niets

  1-6-2009 10:35:08
hey hey,
nog steeds aan het bekomen van zaterdag...leuk leuk.

omstreeks 12 u kreeg ik een telefoontje van een vriendin dat ik eens aan de zijdeur van ons huis moest kijken. Er stond een reiskoffer klaar met daarin een papier.
Tegen 14 u moest ik geblinddoekt op de oprit staan en luidkeels E viva Espana zingen. Ik moest wel nog een ganse waslijst producten vinden die in mijn valies moesten. (de lijst zie enkele topics verder)
In de auto, geblinddoekt nog steeds, niemand sprak en ik mocht niets zeggen speelde er een cd af.
een vriendin had een cd gemaakt met richtlijnen ed. Het geheel was opgevat als een vliegtuigreis... "this is your captain speaking", haha
We begonnen in het Baudelopark in Gent, aperitieven met Cava. Daar moest k een strooien rokje aandoen, met bovenaan kokosnoten voor op de borsten... bloemenkransen,...
Dames geen nood, het roze t-shirtje dat ook in mijn valies moest zitten, bedekte alles...
Daar kreeg ik ook een kokosnoot beker waar ik al mijn drankjes moest uit drinken. En een wereldkaart met kleine enveloppes aan...
De dag was opgevat volgens verschillende bestemmingen die we aandeden:
1. Marokko: een gezelschapsspel met vragen over Bjorn, anekdotes, doe-opdrachten, de toekomst,...
Kreeg ook van elke vriendin, wanneer ze mij een hint gaven, en ik een anekdote betreffende onze vriendschap goed raadde, een cadeautje.
2. Thailand:
Onderweg naar de bestemming condooms proberen verkopen MET zweepje in de hand. Een te krijgen of te geven...
Bij mijn vriendin thuis een upper-dare party waarbij ikzelf ook enkele 'producten' moest aanprijzen...grappig
3. Barcelona: Tapasbar
Nadien veranderde mijn outfit en kreeg ik inplaats van mijn kokosnoten een snoep beha aan... en snoepjes aan mijn rok...
4. Engeland
In het graffitisteegje in gent, een liefdesboodschap spuiten voor mijn ventje...Eerst was ik er niet gerust in, maar al vlug ontpopte ik mij tot een grafittimaster :-)
5. Dan nog enkele landen afgedaan, maar weet ze nu niet echt meer vanbuiten...
6. Kermiseendjes vissen uit de fontein van sint baafs (voor de mensen die bekend zijn in gent). en een woord vormen
7. Nadien een danske gedaan, iets weesten drinken,.... Enfin, twas 6 u en ik wilde eigenlijk nog niet naar huis...
haha, ze hebben mij moeten kidnappen bij wijze van spreken om mij naar huis te krijgen...
Een heel leuk moment van de avond was dat Luc De Vos van Gorki voor 5 euro de masterpiece (een ronde marshmellow + framboosje erop ~ 'tepel') van mijn bh gegeten heeft...
Nadien heb ik hem nog eens goed vastgepakt en heb ik ne mega pakkerd op de mond gekregen,hmmmm,...
Zijn vrouw was er ook bij en die heb ik plichtsgetrouw dan maar ook een zoentje gegeven... Grappig toen ze met haar halsketting bleef haperen aan mijn snoeptepel en ik haar eignelijk 30 cm vooruittrok...Hilarisch...Enfin, het staat op film en heb het al 10 keer bekeken ofzo samen met mijn ventje...
Dat vind hij natuurlijk wel super omdat Luc wel een van ons zangers is :-)
heb hem ook uitgenodigd voor te komen zingen op den trouw, hij mag blijven eten en al,... Nu nog eens een uitnodiging erbij, foto van de vrijgezellen erbij en wie weet...
Hij is ooit enkele liedjes komen spelen bij een kennis van bjorn voor zijn verjaardag... die gast had hem een brief geschreven met uitleg over zijn verjaardag en dat hij Gorki de max vond enzo... 's avonds staat Luc daar voor de deur... mega bangelijk...
enfin, tis nu maandag en ben der nog steeds vol van .. heb mij nen gansen dag super geamuseerd... heb vriendinnen die mij mega-graag zien en ik hen en voel mij de koning te rijk...
Hopelijk genieten jullie er ook zo van...
Groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1391


Evy
27-6-2009
 Meld misbruik1-6-2009 21:58:48

hey,

ik zit vol spanning, nu zaterdag mijn vrijgzellenfeestje...
ben benieuwd?!?

E



sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik3-6-2009 18:07:43

ben blij dat uw vrijgezellenfeest zo tof was.
Mijn vrijgezellen had ik zeer anders voor in men gedachten. Was totaal niks gepland
Twas ook in gent maar zeer beperkt;
met 3 in totaal

cinema
iets eten op de korenmarkt (waren we maar met 2 meer)
en dan terug iets gaan drinken op den boot aan kinepolis.
vriendin van me was super dronken en liet me daar op een bepaald moment alleen.
Had die moment veel zin om in tranen uit te barsten, maja doe je niet zeker.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...