Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijsvergelijking feestzalen west-vlaanderen

  30-5-2009 23:32:12
Hallo,

overlaatst zag ik hier dat iemand een prijsvergelijking van feestzalen in Oost-Vlaanderen gemaakt had. Heeft er toevallig iemand al die "oefening" voor West-Vlaanderen gemaakt? Ik wil eigenlijk gewoon eens een idee hebben wat een gemiddelde prijs is.

Groetjes!

Anouck
12-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1466


funfoto

 Meld misbruik31-5-2009 7:52:50




tami
26-6-2010
 Meld misbruik2-6-2009 11:34:19

Hi Anouck,

het enige wat ik nog kan toevoegen aan m'n prijsvergelijking van o-vl. is dat ik vastgesteld heb -door via mail prijsoffertes op te vragen- dat in west vlaanderen voor een identiek menu met een zelfde aantal personen in dezelfde formule (gezeten diner bvb), de prijs gemiddeld 1.000 euro duurder is... Heb geen idee hoe dit komt en ik wil ook niet beweren dat AllE zalen in west-vl. duurder zijn ; de uitzonderingen zullen er wel zijn om de regel te bevestigen...
Veel sukses nog in je zoektocht !
Groetjes



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik3-6-2009 20:30:53

Hallo,

Ik trouw op 10 juli 2010 en heb als zaal Salons Denotter in Zedelgem gekozen, omdat deze prijs/kwaliteit zeer hoog scoort (en ook omdat we er tot 7u 's morgens kunnen doorfeesten). Ze hebben er verschillende huwelijkspakketten (het onze zal ongeveer 55 euro pp zijn voor het avondfeest). We zijn er in 2008 zelf naar een trouwfeest van vrienden geweest en het was super. Mooie tuin, goede bediening, lekkere maaltijd en een super dessertbuffet. Toch gingen we ook langs bij Cofar Roeselare, de prijs lag daar hoger (je kunt wel kiezen of dranken aan tafel geserveerd worden of als je gasten ze aan de bar halen, scheelt veel in prijs). We gingen ook langs in De Vrede in Ichtegem, prijs/kwaliteit is gelijkaardig als bij Denotter, maar het feest moet afsluiten om 5u en ik heb al van verschillende mensen gehoord die er naar een feest gaan, dat de bediening van drank rond 4u al begint te slabakken. Je ziet, ik ben overtuigd van mij keuze.

Veel succes.
Heidi



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik3-6-2009 20:30:54

Hallo,

Ik trouw op 10 juli 2010 en heb als zaal Salons Denotter in Zedelgem gekozen, omdat deze prijs/kwaliteit zeer hoog scoort (en ook omdat we er tot 7u 's morgens kunnen doorfeesten). Ze hebben er verschillende huwelijkspakketten (het onze zal ongeveer 55 euro pp zijn voor het avondfeest). We zijn er in 2008 zelf naar een trouwfeest van vrienden geweest en het was super. Mooie tuin, goede bediening, lekkere maaltijd en een super dessertbuffet. Toch gingen we ook langs bij Cofar Roeselare, de prijs lag daar hoger (je kunt wel kiezen of dranken aan tafel geserveerd worden of als je gasten ze aan de bar halen, scheelt veel in prijs). We gingen ook langs in De Vrede in Ichtegem, prijs/kwaliteit is gelijkaardig als bij Denotter, maar het feest moet afsluiten om 5u en ik heb al van verschillende mensen gehoord die er naar een feest gaan, dat de bediening van drank rond 4u al begint te slabakken. Je ziet, ik ben overtuigd van mij keuze.

Veel succes.
Heidi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...