Terug naar overzicht
hey, curlies zijn versieringen om in haar aan te brengen. dient niet om op te steken.groetjes ellen
Ik weet niet van waar je bent, maar in de turkenwinkels in Beringen heb je eindeloos veel keus!Valerie04/07/09
Hey!Je moet eens gaan zien ophttp://www.dressedbyjill.nl Toffe site!Veel succes!
Ik vind het altijd zo'n zonde als mensen zoveel geld hieraan uitgeven: gewoon bij de CLAIRES, zo'n stom accesoirewinkeltje dat ze in elke grootstad hebben (Mechelen- Antwerpen -Brussel -...) met vooral dingen voor pubers... MAAR ook zeer mooie CURLIES en speldjes voor BRUIDEN voor een klein prijsje. Vergelijking : 1 curlie in veritas = 6 curlies in claires... Veel succes ermee! Groetjes x
mja de claires .. inderdaad! dat ik daar niet aan gedacht had :-) Hebben we niet in Brugge, maar wel in Oostende! tijd voor uitstapje aan zee ;)Bedankt!
Dat is inderdaad een goede tip, want ik vond prijzen terug die ik er echt niet aan wou geven (zeker niet voor één keer). Morgen is het mijn eerste pasbeurt voor het kleed, dan kan ik daarna eens gaan zoeken in Claire's.Bedankt!
Update: ik heb de curly's gevonden in Claire's! Er zijn er verschillende, met prijzen tussen 5 en 10 euro voor 6 stuks. Ook schuifspeldjes met iets op, of andere dingen zijn er te vinden. Voor ieder wat!PS: mijn kleed was de moeite. Het was van november geleden dat ik het gekozen heb, maar het steekt nu weer vers in het geheugen ;-)
hallo catherine,ik ben ook nog op zoek naar eventuele speldjes...kan je me even informeren waar claire's is aub. alvast bedanktgroetjes wendy v