Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bellenblazen aan het gemeentehuis

  27-5-2009 19:30:29
hey iedereen,

ik vind het wel tof dat, wanneer we buitenkomen aan het gemeentehuis, dat de mensen ipv rijst gooien, bellen blazen. maar nu vraag ik mij af of ik daar moet voor zorgen of moeten de mensen die naar het gemeentehuis komen zelf beslissen wat ze doen? want het is misschien een beetje stom om bellenblazers uit te delen en de mensen dan "te verplichten" om bellen te blazen :-). wat denken jullie?

groetjes!

lies
20-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1068


Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik27-5-2009 19:34:52

Nou wij hebben ervoor gekozen om als bedankjes gewoon bellenblaasjes met onze namen en trouwdatum erop te geven aan alle gasten,dus dan zal het wel duidelijk zijn dat het onze opzet is om ze te gebruiken ook :-). Je kan ze laten maken bij www.bedankjes.nl .
Ik hoop dat je er wat aan heb.
Groetjes Tamara



lies
20-6-2009
 Meld misbruik27-5-2009 19:37:02

Tamara,
deel je die bedankjes dan uit voor je het gemeentehuis binnengaat?
groetjes
Lies



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik27-5-2009 19:38:31

Meestal regelen vrienden dat en niet het koppel zelf. Dat is toch mijn ervaring.



Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik27-5-2009 19:52:26

Wij hebben er besteld bij bedankjes.nl met onze namen en trouwdatum ( geen kans op vlekken )
We zullen ze vasthangen aan de misboekjes ... Das dan een beetje de hint zo ...
Bij ons mogen ze niet meer met rijst enzo gooien, dus we moeten er wel zelf voor zorgen...



Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik27-5-2009 19:58:44

Ohja, en dat is niet het bedankje omdat ze aanwezig zijn, als bedankje krijgen ze dan nog een kaartje met een huwelijksfoto van ons ..



Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik28-5-2009 5:57:09

Goedemorgen,
ik denk dat ik ze na de ceremonie gaat geven vlak voor we naar buiten gaan.
Maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.



Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik28-5-2009 16:14:22

hey,

wij gaan ze klaar zetten in een doos en dan gaat de chauffeur van onze ceremoniewagen ze meenemen en dan als we buiten komen uit de kerk heeft de chauffeur ze klaar gezet aan de kerk en gaat de ceremoniemeester ze uitdelen voor dat we de kerk uitkomen. En dan is het bellen geblazen!:-)

5/9/2009



Els
20-6-2009
 Meld misbruik2-6-2009 23:51:26

ik ga er ook nog kopen, maar deze op internet vind ik zo wat flauw, dan heb ik liever de originele van vroeger.

waar vind ik er? in Fun en andere speelzaken???

groetjes



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-6-2009 19:50:05

Ik heb er net gemaakt voor een vriendin die binnenkort trouwt. Voor onze trouw ga ik er ook nog maken. Ik heb gewone goedkope bellenblaasjes in de action gehaald en een nieuw etiket gemaakt en erond geplakt. Is heel schoon uitgedraaid. Als je graag dat etiket ziet stuur je maar een mailtje.

Groetjes, Carolina

Carolina.Stappaerts@telenet.be



heidi

 Meld misbruik3-6-2009 20:30:18

wij zijn op 16 Mei getrouwd en hebben dit zelf deze voorzien, goede raad, test ze eerst uit, wij hadden er eerst van een gewone speelgoedwinkel, maar deze maken vlekken (toevallig ontdekt toen onze kindjes bellen aan het blazen waren toen mijn was buiten hing), ik heb er toen besteld via internet en deze maakten geen vlekken, ik had ook nog wat rozenblaadjes voorzien, en het resultaat was prachtig (nog goede tip, als je ook met rozenblaadjes werkt, laat deze dan door een 4tal mensen gooien en de rest bellen laten blazen, anders spatten de bellen metteen stuk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...