Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Lien

  7-9-2005 14:17:49
Hey! Mooie datum om te trouwen e! Van ons liggen volgende zaken vast: feestzaal, kerk, stadhuis, vervoer, ceremoniemeester, fotograaf. Nu willen we binnenkort ook een DJ en een pastoor hebben.

En jullie? Hoe ver staan jullie met jullie voorbereidingen? Is er nog iets waarvoor we dringend moeten kijken?

Groetjes Nicolas
26/05/06

Nicolas
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 830


Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-9-2005 15:01:37

Hallo Nicolas

Wij hebben ongeveer hetzelfde gedaan als jullie ( stadhuis kan bij ons maar 6 maanden vooraf) maar wij zijn dan wel al naar de kerk geweest ... Komt zowat effen uit he !

Denk dat dat de belangrijkste zaken zijn om nu al te doen ! Ik ben nu wel begonnen met uitkijken voor trouwkleedjes maar dat is niet voor u he :-)

Laat ons hopen dat het mooi weer gaat zijn. voor de rest ben ik gewoon al wat prijzen gaan opvragen : bloemen, drukwerk, ijsjes ...

groetjes

Lien



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-9-2005 15:46:03

Nog vergeten vragen :
Van waar zijn jullie ? Waar houden jullie je feest ?

groetjes




Nicolas
26-5-2006
 Meld misbruik8-9-2005 10:43:24

Wij zijn van Gistel. Daar trouwen we ook. Feest gaat door in Salons De Lelie in Beauvoorde.

En jullie?



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik8-9-2005 13:45:09

wij zijn van Wingene en ons feest gaat door in Huyze de Baere in Maldegem

groetjes

Lien



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 19:02:57

Hebben jullie gedacht aan een videofilm?
Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:
www.videomanie.be
Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.
Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekeken
hadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!
Wat riskeer je ?
Beste Groeten,
Antoon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...