Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 30 mei 2009

  27-5-2009 11:33:30
Nog bruidjes voor 30 mei? En hoe staat het met de zenuwen??
Bij mij valt het redelijk goed mee :-)
Bijna alles is in orde, straks nog na de pastoor voor de ondertrouw (normaal vorig weekend, maar hij was het vergeten).
Straks ook nog cadeau's gaan kopen voor ouders en getuigen.
Morgen komen we dan nog een laatste keer samen met onze ceremoniemeester...

Ik zie het volledig zitten,voor mij mag het nu vlug zo ver zijn.
Het weer voor zaterdag ziet er ook goed uit :-)

Groetjes
Joke
30/05/2009

Joke
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1054


Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik27-5-2009 14:37:16

Hey Joke

Ja,ja, wij huwen ook nu zaterdag 30 mei. Ik heb eigenlijk ook nog geen zenuwen. Ik kijk er enorm naar uit. Ben voor de moment nog aan het poetsen zodat het huisje toch ook een beetje blinkt. Morgen nog even naar ons restaurant om de laatste dingetjes te regelen en dan denk ik dat er niet veel meer moet gebeuren.

Voor jou ook een geweldige dag toegewenst!

Groetjes Caroline
30/05/2009



Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik27-5-2009 21:45:35

Hey

Bij ons is alles zo goed als gedaan. Vandaag mijn kleed gaan ophalen, vrijdag nog de huwelijkskaars halen en de bedankjes voor getuigen en ceremoniemeester. De rest hebben we al. Dan nog hier en daar iets halen en de kerk al gaan versieren. En daarna genieten van onze dag :-)
Ik kijk er ook echt naar uit, maar totaal nog geen zenuwen. Die zullen misschien nog komen he :-)

Een zalige dag toegewenst, geniet ervan! Het weer al zeker niet tegen zitten ;)

Grtz,
Sarah



Anne

 Meld misbruik28-5-2009 11:00:35

Wij trouwen ook zaterdag, eigenlijk is alles nu klaar. Morgen ons gerief naar de feestzaal brengen zodat we onze persoonlijke touch al klaar kunnen maken :)
en dan is het eigenlijk enkel nog trouwen :) zalig ik kijk er al zo lang naar uit:)

grtx



Petra

 Meld misbruik3-6-2009 10:39:38




Ans
8-8-2009
 Meld misbruik22-6-2009 15:23:53

Hey dag Joke,

Ben jij de Joke van de verloofdenavond in Zoerle?

Hoe was je dagje, ben wel benieuwd :-). Vertel is (via mail of zo, want anders ga ik da hier nooit terugvinden). En de huwelijskreis enzo...
Als ge fotookes hebt moogt ge der altijd is eentje doorsturen ;-)

ans.peterse@aclvb.be

Voor ons is het nog 47 daagjes wachten, de stress begint al.

Groetjes

Ans en Bert
08-08-2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...