Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat neem ik mee?

  7-9-2005 14:03:55
Dag medebruidjes,


Wij trouwen vrijdag, binnen 2 dagen dus.
tijdens de fotoreportage en avondfeest ga 'k een rugzakje in de auto leggen met dingen die 'k wel eens zou kunnen nodig hebben.
(vochtige doekjes, deodorant, reservekousen, make-up, zakdoekjes,...)
Heeft er nog iemand een idee wat ik zou kunnen nodig hebben??

We hebben geen ceremoniemeester.

Alvast bedankt!

Groetjes

Vanessa

Vanessa
9-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1073


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-9-2005 15:37:04

Hey,

Een goede ontvlekker, je make-up, een klein naaisetje met de juiste kleuren garen.

Voor de rest zou ik het ook niet weten hoor...

Groetjes,
Lieve



Sophie

 Meld misbruik7-9-2005 16:01:57

Hoi Vanessa,

Zeker pleisters meedoen voor pijn aan je voeten.
Enne...natuurlijk de pang pang niet vergeten hé voor mij :-)))

Groetjes,
Sophie xxx



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik7-9-2005 16:21:13

hoi Vanessa

ik denk nog aan een spiegeltje, veiligheidsspelden (kunnen handig zijn om je sleep als je die hebt op te houden tijdens bepaalde foto's-zo hebben ze mij toch verteld), een grote omslag (om alle kleine envelopjes in bij te houden) ... bij ons in de feestzaal is het ook zo dat we de resten van het eten mee krijgen, dus wij zetten ook tupperwares in de auto's, emmers voor alle bloemen (zo kunnen ze rechtop staan als je hoedendeksel eraf is) ... en dat zal het zowat zijn denk ik. Mijn schoonmoeder zal alleszins nog wel aan tienduizend andere dingen denken, maar zelf ben ik daar zo geen krak in ;)
Heel veel succes en geniet ervan he!!!

groetjes!
Gaëlle
nog 9 dagen



An
13-8-2005
 Meld misbruik7-9-2005 23:16:48

Hoi,
Voor de fotoreportage kan je eventueel een picknick-mandje meenemen, een fles champagne met glazen, een laken in de kleur van je kleed zodat je daarop kan gaan zitten/liggen.
Beauty-case met allerhande toiletartikelen.
Groetjes en veel succes!
Het zonneke zal in ieder geval van de partij zijn. Geniet met volle teugen van elk moment van 'jullie' dag!
An (25dagen getrouwd)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...