Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk het verslagje van 9 mei

  23-5-2009 20:46:03
Hey Iedereen,

Hier ben ik dan eindelijk met mijn verslagje van onze grote dag !

Het begon allemaal vrijdagavond.
Mijn oudste petekindje ging samen met mij bij mijn ouders slapen. Vrij vroeg onder de wol gekropen, toch nog wel even zitten praten, want we hadden toch wel beiden de gezonde zenuwen. Uiteindelijk zijn we in 't slaap gevallen. 5.50u, 9 mei, onze grote dag is aangebroken. Prachtig open weer, weinig bewolking, ja dit wordt onze dag !!!

Op het gemakske opgestaan, gedouchd, petekindje aangekleed. En ja , hup tegen 7u zaten we beiden bij de kapper.
Haren worden opgestoken, ondertussen worden er enkele foto's van ons genomen.

Eenmaal thuisgekomen, iets gegeten en jawel al een glaasjes champagne , make- up... En tegen 9u mocht ik dan mijn bruidsjurk aandoen. Rond 9.40u zag ik onze bus voor het huis van mijn ouders stoppen, de zenuwen gierden door mijn lichaam!

Na een aantal min, ging de bel, en ja hoor mijn toekomstige man zag er schitterend uit, er zijn toch wel wat traantjes gevloeid.
Na de burgerlijke trouw, nog snel een fotootje voor de gva, want jaja we stonden afgelopen dinsdag in de goed nieuws krant!

Om 11u zijn we van het gemeentehuis naar het park gereden, waar we onze fotoshoot deden. Mijn ouders hadden voor de suite champagne en fruitsap voorzien, maar de grote verrassing moest nog komen. Er stond een kanon aan het meer en ja daar zijn toch wel 4 schoten gelost voor ons. Prachtig en heel luide knallen :)

Onder de middag zijn we iets gaan eten in de feestzaal. Superlekker, daar nog wat foto's genomen en dan rond 14.30u zijn we vertrokken naar de kerk. Daar bijna aangekomen stond er echt veel volk, de zenuwen zijn de hele dag goed onder controle gebleven maar toen ik dat volk zag staan,brrr. Maar het was een ontroerende kerkdienst met live muziek( babbette en ludo). Echt kippevelmomenten.
Tussen de kerk en het ontvangen van de avondgasten hebben we even rust gehad en oh ja dat deed echt deugd :)
Even gemijmerd over de laatste uren, zo'n mooi weer, fijne dag al tot hiertoe geweest , jaja echt genieten hoor !

Tegen 18u zijn de avondgasten gearriveerd.
En dan is alles zo snel gegaan. We hebben de pech gehad dat de sociale inspectie is langsgekomen, zaal kon er niets aandoen en wij niet. Maar we zaten later aan tafel dan voorzien, dan paar uurtjes later, de MUG moeten bellen voor mijn nonkel, (epilepsie aanval), toch wel mee met ambulance ! (Achteraf is alles wel in orde gekomen met hem.) Pfff even zelf ingestort, door alles wat er gebeurd is,. Maar achteraf toch nog goed geamuseerd, mijn werk had nog voor een paar actjes gezorgd, zodat de stemming terug goed zat. Uiteindelijk zijn we tegen 4.30u thuisgekomen.
En zijn we als man en vrouw lekker onder wol gekropen, na een superfijne dag ondanks de kleine tegenslag in de loop van de vooravond!


Echt waar , voor toekomstige bruidjes, geniet van jullie dag, want het is allemaal zo snel voorbij !


Groetjes Ann
(ondertussen 2 weken getrouwd)

PS sorry voor het lange verslag :)

Ann
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1437


tami
26-6-2010
 Meld misbruik23-5-2009 21:01:09

Hey Ann,
ook bij jullie zat hij blijkbaar goed, heel die grote dag ! Leuk dat het allemaal (nou ja, op een paar details na dan) mooi en vlot verlopen is en dat jullie desondanks toch een heel mooie herinnering aan jullie trouwdag overhouden !
Leef nog lang en gelukkig en geniet van de wittebroodsweken :D
Groetjes



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik24-5-2009 10:36:47

Hallo
wij zijn ook 9mei getrouwd ook bij ons een paar tegenvallertjes maar in het grote denk je toch aan de mooie momenten he. het was een mooie dag jammer dat het zo snel om is he.
groetjes Sylvia



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik24-5-2009 12:36:31

Hallo daar,

Zalig je verslagje te lezen! Onze 9 mei was ook even mooi (en ook een accidentje met een onhandige ober die zn schouder uit de kom had door zn val). Ongelooflijk wat een mooie dag het was. Zalig om eraan terug te denken hé!
Raar dat het al 2 weken geleden is hé, wat vliegt de tijd toch!

Groetjes, Caroline



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik24-5-2009 20:43:03

Leuk je verslagje!
Gaat inderdaad zo snel voorbij, ik kan de toekomstige bruidjes maar één raad geven, geniet van elke moment op DE dag.

Goed dat buiten kleine details je dat toch goed is verlopen, er gebeurd wel altijd iets volgens mij... perfect loopt het nooit, maar je mag de dag er niet door laten verprutsen.

Marieke
18/04 :( al even voorbij



Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik28-5-2009 11:55:49

Hoi,

Wij zijn sinds gisteren terug van onze huwelijksreis en ik zag je berichtje hier staan.

Wij stonden afgelopen dinsdag ook in de goed niews krant van GVA.

Leuk he.
Nog eens proficiat.
20 dagen gehuwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info