Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag

  23-5-2009 20:28:00
hallo,

op 15 mei hebben wij ons jawoord gegeven. Het was zalig. Als ik één raad mag geven aan toekomstige bruidjes, laat het gewoon allemaal op je afkomen en geniet van de eerste seconde tot de laatste. Wij hadden op voorhand afgesproken dat het onze dag zou worden (en van onze kindjes) en dat we hem gingen organiseren zoals wij het wilden. Zonder rekening te houden met tradities, familiekwesties, etc etc En dat is de beste beslissing ooit geweest. Mijn ventje heeft me verrast met een boombal op ons trouwfeest en dat was ZALIG. Eens iets helemaal anders dan gewone dansfeesten, maar succes en plezier is verzekerd. Ik heb genoten, gelachen en bovenal, door ons jawoord te geven, ben ik 200% zeker dat ik mijn ventje nooit meer kwijt wil. Oke, we ergeren ons soms aan elkaar (door de dagdagelijkse sleur, door de drukte van twee kleine kindjes, etc etc) maar we zien elkaar zo graag dat we dat er bijnemen. Na ons huwelijk zijn we met onze twee kleine spruiten een midweek naar centerparcs getrokken en ook dat was genieten!!! Alles kon, alles mocht en dat hebben we dan ook zo aangepakt. We hebben volledig geleefd op het ritme van onze twee meisjes, we hebben er heel veel tijd mee doorgebracht en ook dat was ontzettend welkom. Een mens zou vergeten dat gewoon gelukkig zijn eigenlijk in de kleinste dingen schuilt en dat je op je gevoel moet afgaan.

Voor de geïnteresseerden, ons huwelijksfeest was een grote barbecue met een gigantisch dessertbuffet en er is ontzettend veel gegeten. De prijs was heel schappelijk. Als we al onze kosten hebben opgeteld, dan zijn we uitgekomen om ongeveer 10000€. Ik wil daarmee alleen maar zeggen, dat als je het niet ziet zitten om een gigantisch budget uit te trekken voor je huwelijksdag, het met een kleiner budget ook heel leuk kan worden. Nog één keer, gewoon doen wat je zelf wilt doen!!!

nog veel succes met jullie voorbereidingen

mieke

Mieke
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1076


tami
26-6-2010
 Meld misbruik23-5-2009 20:51:35

Beste Mieke,

dit is nou wat ik noem "a perfect day" en daar zullen jullie inderdaad wel van genoten hebben, dat kan ik me heel goed voorstellen.
Des te beter, hé !
Ook jullie huwelijksreis is één grote meevaller gebleken en dat is ook heel belangrijk, vind ik.
Maar het voornaamste in dit hele gebeuren blijft toch : gelukkig zijn !
Ben blij voor jullie. Nog veel "happiness" gewenst voor jullie allemaal ;=)
Groetjes

PS : wat is een boombal ?




Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik23-5-2009 21:12:35

Nog een dikke proficiat met jullie huwelijk! En ik ben toch ook wel curieus naar wat een boombal is :)

groetjes Annelies



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik23-5-2009 21:53:23

Leuk om dit verslagje te lezen. Wat een enthousiasme.
Ik weet ook niet wat een boombal is.



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik23-5-2009 22:46:39

Hey,

Dikke proficiat met jullie huwelijk. Het was blijkbaar een prachtige dag, zo één waar wij hier allemaal van dromen ;-)
Geniet van het man- en vrouwzijn!

Evelien

PS: Tami, Annelies en Isabelle, een boombal is een dansfeest met livemuziek en hoofdzakelijk folk. Ik denk dat er dan meestal ook mensen aanwezig zijn die die volksdansen aanleren zodat iedereen kan meedansen. Allez, zo heb ik het toch altijd gehoord.



tania
31-5-2014
 Meld misbruik24-5-2009 9:25:53

geniet van jullie dagen als pasgetrouwd koppel als ik het allemaal hoor wil ik zo lang niet meer wachten tot het mijn dagje is maar ik denk dat je echt gelijk hebt hoor dat die dag van jullie moet zijn en de rest moet maar meedraaien en genieten dat is het belangrijkste



Mieke
16-5-2009
 Meld misbruik24-5-2009 10:55:57

hallo,

een boombal is inderdaad een soort van volksdansen. Er was ook een dansleraar bij die de dansen aanleerde. Echt waar, succes verzekerd!!

groetjes,
mieke



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik24-5-2009 20:45:39

Dag Mieke,

Leuk te horen dat je een mooie dag had!
Bij ons waren we met 66 voor het eten, 78 voor receptie. Prachtige locatie in Kasteel (koetshuizen) en alles bij elkaar heeft het feest op zich 7,000 euro gekost;

Wel zonder kleed, etc.
Pakt alles bij elkaar max 13,000 euro, wat toch meevalt als je sommige prijzen bekijkt.

Marieke
18/04 even voorbij


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...