Terug naar overzicht
Ik zit met hetzelfde probleem, dus ik lees graag mee.
Hey,op www.trouwkapsels.nl staan er toch veel voorbeelden, van kort tot opgestoken en half opgestoken.Groetjes.
hallo, ga eens op zoek naar een kapster aan huis ik heb dat ook gedaan en haar gezegd wat ik wilde en we hebben dat gewoon uitgeprobeerd en het 4de kapsel is het uiteindelijk geworden je moet dan zien bij je zelf en bij voorkeur in de voormiddag proberen dan kan je al eens een dagje rondlopen met je kapsel of het goedzit niet loszakt en ... voordeel hiervan ze komt op je dag zelf naar je thuis dus minder stress echt ik vond het makkelijk zo.wat helpt is een aantal foto's zoeke die je wel goedvindt ook al is het maar een detail ervan ze kunnen deze misschien combineren of een goed evenwicht vinden maar echt gewoon uitproberen.veel plezier groetjes sylvia als je mail adres laat stuur ik wel een fotohoe het mijne was
hey ,mijn haar is zeer lang en zeer zwaarmaar omdat ik een nogal rond gezicht heb ,heb ik ook geopteerd voor een half-opgestoken kapsel .mijn haar was bovenaan getoupeerd met een tiara en achteraan een sluier ,de achterkant was los en eerst met de krultang bewerkt .voor eventueel enkele foto's mailtje opalleenvanmij@live.begrtz Stephanie (reeds 233 dagen gelukkig gehuwd)
voor bruidsjes met foto's zijn steeds welkom op men mailsabrinadhoore@gmail.comgroetjes sabrina
Hallo, zoals Sabrina en Isabelle zit ik ook met een kapselprobleem. Op 4 juli is onze grote dag. Het enige probleem waar ik blijf mee zitten is mijn haar. Ik volg dus ook de reacties die Sabrina krijgt. Veel geluk.