Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prachtige trouwjurk Cosmobella te koop! NIEUW!

  23-5-2009 15:16:36
wegens omstandigheden hebben wij ons huwelijk afgelast...

Mijn kleed is al besteld en betaald maar hangt nog in bruidswinkel dus zo zie je dat het echt nog nieuw is!

Prachtige jurk, Cosmobella, maat 38-40 (kan natuurlijk nog op maat aangepast worden), heel romantisch kleed! Nieuwprijs: 1099 euro. Mag verkocht worden voor een goed bod.

zie website: www.cosmobella.com - collectie - kleed 7338 (in gebroken wit)

Echt heel mooi romantisch kleed!

els

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1260


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik15-7-2009 17:46:11

Hey Els, mag ik vragen waar je de jurk gekocht heb? Heb hem nl gepast maar in het grijs-lila zoals op de site en volgens de verkoopster in de winkel was ze ook enkel in die kleur te krijgen?! Is jouw jurk trouwens nog te koop? Je mag me mailen op ibe_degreef@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...