Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Benieuwd...

  23-5-2009 10:15:16
Gewoon even benieuwd... Nog 7 daagjes voor ons!! Nog iemand??

Spannend he :-)

Groetjes,
Sarah
30mei2009

Sarah
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1040


Marissa

 Meld misbruik23-5-2009 10:42:14

Hallo,
bij ons nog 7 daagjes langer.
Groetjes Marissa
06/06/09



lotje
30-5-2009
 Meld misbruik23-5-2009 12:23:56

Bij ons ook nog 7 daagjes. Gisteren mijn kleed gaan ophalen. Hangt nu bij mijn ouders thuis op mij te wachten! Gisterenavond ook onze schieting had. 't Was super! Morgen naar feestzaal alle laatste details regelen. Maandag laatste details regelen met ceremoniemeester. 't Zal nog drukke week worden!

grtjs

btw: voorlopig goei weer voor ons grote dag, hopen dat het zo blijft!!!!



Anne

 Meld misbruik23-5-2009 16:02:14

Bij ons ook nog zeven daagjes, net de tuin in orde gebracht en het huis nog een extra beurt gegeven, zodat alles proper proper is tegen volgende week.
Maar nog veel werken komende dagen op mijn "gewoon" werk, dus zal niet meer veel in orde kunnen brengen tegen zaterdag, maar denk dat alles nu ook ok is :)

Veel succes



Joke
30-5-2009
 Meld misbruik23-5-2009 18:57:51

Bij ons nog 7 daagjes op de teller.
Ben gisteren mijn kleed ook gaan afhalen, kan niet wachten om het terug aan te doen. :-)
Veel succes iedereen en hopelijk hebben we goed weer...

Groetjes
Joke



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik23-5-2009 19:44:14

Hey,

ja hoor, hier ook nog 7 daagjes. Die zullen weer snel voorbij zijn. Ik kijk enorm uit naar onze dag. Het meeste is in orde, hier en daar nog van die kleine dingetjes. En ja, ook het huis krijgt nog een goeie poetsbeurt...

Ik duim mee voor goed weer!
Wij wensen jullie alvast een geweldige dag toe

Groetjes Caroline
30/05/2009



Krista
30-5-2009
 Meld misbruik24-5-2009 15:24:55

Hey Sarah,

Bij ons begint de spanning ook al te stijgen! De volgende dagen mogen van mij voorbijvliegen want we hebben super veel goesting om te trouwen ;-)) Zoals alle andere bruidjes hier ben ik met de laatste klusjes bezig, nog een paar dagen gaan werken, valiezen klaarzetten en dan op zaterdag.... volop genieten van onze dag!

Alvast allemaal een fantastische dag gewenst!

Groetjes,
Krista
30/05/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...