Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

  6-9-2005 16:52:16
Ik ben bezig met tekstjes aan het zoeken vor men gasten boek . Maar ik heb eigenlijk een probleem met het boek .Waar vind je zo iets. Ik wou eerst werken met losse bladen om dat ik dan de teksten met de computer er kon opzetten daar ik geen mooi handschrift heb ;maar hoe krijg ik dan die losse bladen in één boek.

davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1126


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-9-2005 18:08:18

Bij de fotograaf vind je er zeker. Dan kan je een gastenboek nemen assorti met je foto-album. Verder zal je er bij winkels zoals Ava, Fnac, Club, ... ook wel kunnen vinden.



An
13-8-2005
 Meld misbruik6-9-2005 22:40:22

Hoi,
Wij hebben ons gastenboek bij Ava gekocht. Hebben er zelf een paar mooie tekstjes ingeschreven. We hadden er ook de foto's van onze verloofdenreportage ingeplakt. Hebben allemaal positieve reacties gehad.
Groetjes en veel succes!
An (24 dagen getrouwd)



Guy
29-7-2006
 Meld misbruik7-9-2005 8:58:09

Hoi,

Wij gaan een goedkoop gastenboek kopen en daarin gaan wij bladeren plakken die we zelf gemaakt hebben. Als je het voorbeeld wil zien, geef dan even je mailadres door, zodat ik het kan doorsturen.

groetjes,
Guy
26/07/2006



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik7-9-2005 9:22:17

Hey Guy,

als je het niet erg vindt, ik ben ook wel geïnteresseerd. Zou je dit ook even willen doorsturen naar kathleen.van.laerhoven@pandora.be

bedankt
kathleen



davine
31-3-2006
 Meld misbruik7-9-2005 9:42:01

Dag Guy,

Mijn e-mail is vinetje@hotmail.com. Alvst al bedankt.

Davine
31 maart 2006



ann

 Meld misbruik7-9-2005 10:40:20

Guy, kan ik ook je emailtje krijgen AUB: annheylen@gmail.com
Thanks;
Ann en Tu, 17-9-2005



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik7-9-2005 12:20:18

Wij hadden ook een mooi effen gastenboek uit de Ava (zo handgeschept papier).
En het tekstje hadden we ingekaderd (en het kadertje staat nu bij ons!) erbij gezet ...
het luidt als volgt:
JA zeggen voor een leven samen in alle positiviteit
is kiezen om te streven, te leven zonder strijd.
Vlinders in onze buik, een zalig gevoel.
Dit te kunnen behouden, dat is ons doel.
We programmeren nu ons denken, voelen, handelen
in licht en liefde om zo samen verder te wandelen.
Willen jullie dat dit mooie liedje blijft duren ?
Dan vragen we jullie om ons de mooiste positieve gedachten te sturen. We zullen deze in alle dankbaarheid ontvangen in ons hart, en zijn we klaar voor de nieuwe start.

Groetjes
Joyce
67 dagen getrouwd met mijn schat Christophe



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-9-2005 15:51:29

Hey,

mijn nicht zal ons gastenboek maken, ook met handgeschept papier. Zo kunnen we perfect zelf bepalen hoeveel het zou mogen kosten en hoe het eruit moet zien. Zij kan ook de tekstjes erin schrijven want zelf heb ik ook hanepoten hoor. Tineke is kleuterleidster en héél creatief, dus wij hebben geluk. Als je mij een mailtje stuurt, zal ik haar telefoonnummer eens doorgeven. Mijn adres is: ldeduytschaever@hotmail.com

Groetjes,
Lieve



davine
31-3-2006
 Meld misbruik8-9-2005 11:20:10

Dag lieve,

Van waar ben je?
Davine



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-9-2005 16:59:27

Ik ben van Gent, mijn nicht van Zaffelare...

Groetjes,
Lieve



Brenda

 Meld misbruik10-9-2005 19:21:49

Dag Lieve,

Ik vind het een leuk voorstel van je maar ik ben van Damme en ik vind dit een beetje te ver weg om op en af te rijden. Inmiddels is er iemand van mijn zus haar werk die het ook wil proberen.

Alvast heel erg bedankt voor het voorstel.

Davine



Annelies
17-9-2005
 Meld misbruik12-9-2005 20:19:57

Wij hebben ons gastenboek gekocht van Me2You, je ken ze wel die grijze beertjes.
Hebben daarbij ook de beertjes gekocht.
Die zijn aangekleed als een bruidspaar. Echt heel lief.
In ons gastenboek komen er foto's van onze vrijgezellenavond die we juist achter de rug hebben.

Nog 6 dagen



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik13-9-2005 17:17:22

misschien een tipje op de dag v



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik13-9-2005 17:18:18

misschien een tipje op de dag van jullie huwelijk. Leg het boek met een balpen op één tafel en zo gaat die de hele avond rond. Wij hebben alles gelezen op het vliegtuig op weg naar onze bestemming. Dat was leuk.

groetjes
Valerie



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik18-10-2005 14:30:29


Hallo allemaal, ik ga volgend jaar op 9 september trouwen.

Ik ben een vroege vogel en ook al met veel dingen bezig dus, o.a. het gastenboek. Ik was ook van plan dit op de avond van 't feest ergens in de zaal te leggen zodat iedereen er iets in kwijt kan. Vooraf zouden we er zelf 't een en 't ander willen inzetten + foto's....maar heb nog geen idee wat ik ga namen.
Als er dus iemand een voorbeeld heeft mail dit dan gerust naar ann-sophie.de.cuyper@pandora.be

alvast bedankt !!!!


ps ga ook eens naar onze site : www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl



kim
4-8-2006
 Meld misbruik10-3-2006 21:42:52

Guy,
alle ideetjes zijn welkom dus als je het nog ziet zitten om door te sturen danny@mountdoom.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...