Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 365 dagen!!!

  22-5-2009 17:09:21
Hallo,
Het is vandaag nog exact 1 jaar!!!! Nu kunnen we echt beginnen aftellen. Mijn ventje (euh verloofde dus) is deze morgen naar de bloemist geweest om een boeketje bloemen dat hij had laten maken. Het is gemaakt in de vorm van een bruidsboeket. Het is nog maar de tweede keer dat ik bloemen krijg van hem, maar dat hij dit doet vandaag, vind ik echt superlief van hem!!
Ik wou dit gewoon eens laten weten :-).

Groetjes,
Brenda.
22 mei 2010

Brenda
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1288


inge
27-6-2009
 Meld misbruik22-5-2009 17:57:14

Oei, das nog lang...
Pffft, ik ben maar 150 dagen verloofd geweest.
Romantisch ventje heb je!



inge
27-6-2009
 Meld misbruik22-5-2009 17:58:24

Goh, ik bedoel dit niet negatief hoor, ik bedoel maar, ben blij dat ik een vrij korte periode verloofd ben geweest. Het wachten duurt nu al lang ;-)



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik23-5-2009 17:30:27

Geen nood, ik neem het niet negatief op :-). Ik vind het net tof om lang verloofd te zijn.. onze trouw plannen is een meisjesdroom!! Wanneer trouwen jullie?

Groetjes,
Brenda
22 mei 2010



Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik23-5-2009 19:08:39

Hey Brenda;

Leuk he, wij trouwen op 28 mei 2010. Is ook een dag om naar uit te kijken!
Ik vind het ook superleuk om lang verloofd te zijn. Kzou zeggen, geniet ervan. Wat hebben jullie al allemaal geregeld? Kwestie van te weten of we niet te veel voor of achter zitten op schema ;-)

Groetjes en geniet ervan!



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik24-5-2009 18:14:50

hey Ilse,

Wij hebben de zaal, de kerk en de gemeente als eerste vastgelegd. Dit weekend hebben we de fotografe gekozen. Ik heb mijn getuigen al gevraagd (1 voor stadhuis en 1 voor kerk), mijn verloofde gaat dit binnenkort doen. De dj staat ook ongeveer vast, maar dat is een kameraad. En dat is het zowat denk ik..
Hoe staat het bij jullie?
Wanneer ga jij trouwens kijken voor een trouwjurk? Ik ging dat doen eind september/begin oktober, maar soms hoor ik er die reeds een jaar op voorhand gaan.. Nu twijfel ik...

Groetjes,
Brenda.
22 mei 2010.



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik24-5-2009 18:15:35

Vergeten vragen.. waar trouwen jullie?



Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik25-5-2009 16:59:20

Hey Brenda.

Bij ons ligt al vast: de zaal, de ceremoniemeester, de dj, de fotograaf, de kostuums (voor de suite gehuurd) de getuigen zijn gevraagd, de kindjes zijn gevraagd, de auto's zijn geregeld. Haha al veel gedaan.
Maar kheb afgesproken met m'n ventje dat we van half juni tot half september niets doen aan onze trouw. Kwestie van een beetje vakantie te hebben en onszelf (vooral ik dan ;-)) niet gek te maken!
Ik heb graag alles op voorhand geregeld.

We zijn dit weekend gaan kijken bij Ava en hebben een idee voor de uitnodigingen. Maar die maak ik maar in februari ofzo.

Ik ga op 5 juni gaan kijken voor m'n jurk in Mia monte Zottegem. Ben eens benieuwd wat het gaat geven!
Idd, een vriendin van m'n zus was maar 8 maanden verloofd en er waren 2 winkels die haar geen bruidsjurk wouden verkopen wegens te weinig tijd!!!! Dus ben er liever op tijd bij.

Wij trouwen in Waarschoot, mijn woonplaats waar we ook samen gaan wonen. M'n ventje is van Wortegem Petegem. En jullie?

Groetjes en tot later!



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik25-5-2009 17:44:22

Hey, je bent er inderdaad al vlug bij.. Je zit wel al meer dan goed op schema hé :-). Je hebt gelijk dat je af en toe een pauze inlast.. Bij ons is dat ik juni (tijdens onze reis), en dan september en januari. Niet zelfgekozen, maar heel drukke periode op het werk, dus dan heb ik ook al met mezelf afgesproken om zo goed als niets te doen.

Ik ben ook wel een beetje van een planner, maar met de trouw heb ik dat nog meer! Ik mag er niet aan denken dat ik de laatste week nog heel veel moet doen.. Dan wil ik rustig toeleven naar die dag.. allé "rustig"..

De Ava, daar wil ik nu ook al een tijdje naartoe gaan. Ik heb er al zoveel over gelezen.. Zal waarschijnlijk voor eerste week juni zijn..

Is dat Wortegem Petegem bij Oudenaarde?
Ik ben eigenlijk van Gent, maar mijn verloofde is van Ronse en we wonen sinds half november definitief hier in ons huisje in Ronse. Dus hier zal ook de trouw zijn..

Als je wilt mailen (soms gemakkelijker dan altijd een paar pagina's terug te keren om te zien of er reeds reactie is) om ervaringen uit te wisselen over de voorbereidingen: brenda@garagebastien.be

Groetjes en tot mails/forums,
Brenda.

Ps ik heb al veel goede dingen gehoord over Mia Monta.. mijn getuige is daar ook om haar kleed geweest (voor haar trouw dan). Veel plezier van het passen en geniet ervan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...