Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenken

  11-1-2004 18:25:34
Heeft er soms iemand ideeën ivm met het geven van kado's aan ouders en getuigen?


22-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1167


Letitia

 Meld misbruik14-1-2004 21:33:00

Wij geven een kader met een foto van ons van de dag zelf. Dat is een dienst dat onze fotograaf ons bied en die we zeker gaan nemen! Anders kunt ge altijd gaan zien op www.unikadoo.be denk ik.... Groetjes



katrien

 Meld misbruik15-1-2004 6:40:12

hai,

wij geven hen een weekend cadeau in een exclusief oord. Achteraf krijgen ze ook nog een geschenkdoos met een aantal foto's in die ze kunnen uitstallen (echt origineel idee van fotograaf)



Nancy
10-9-2003
 Meld misbruik18-1-2004 18:37:34

Op de dag zelf hebben mijn moeder en schoonmoeder bloemen gekregen. Nadien als onze huwelijksalbum klaar was hebben de ouders een foto mogen uitkiezen en ons koppel getuigen heel goede vrienden van ons hebben we een week-end center parc's kado gedaan waar we dan gezellig met ons 4 naar toe zijn geweest!!! het was gewoonweg supper
Groetjes



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:03:59

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...