Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kwaad1

  22-5-2009 10:01:50
hallo,
het is weer al even geleden dat ik hier nog zat maar intussen zijn we al 13 dagen getrouwd en zit de huwelijksreis er ook op.
al de stress die voorheen op mijn schouders lag is weg, ik geef iedereen een raad probeer te genieten het is zo om, ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan ik heb me ook 3 keer toe boos gemaakt maar het brengt op dat moment niets op je maakt jezlf alleen maar gek. Al bij al was het een fijne dag, het leuke is eigenlijk nu foto's kijken, ze zijn super.
Maar toch mis ik iets we hadden helemaal geen echte fotosessie gewoon met ons twee, en dat vind ik jammer, er zijn heus wel foto's van ons twee maar geen speciaal.
weet er iemand een student fotografie rond heist op de berg of Mechelen of een goede amateur ik wil er niet nog eens veel geld tegen aan smijten maar zo een uurtje gewoon voor ons twee dat wil ik wel nog.
overigens heb ik me vanmorgen super kwaad gemaakt wij waren zoals gezegd op huwelijksreis en mijn ma had gezegd ik laat je kleed wel reinigen terwijl jullie weg zijn dan heb je het weer als je terug bent. nu zijn we dus terug en ons ma is op vakantie heeft ze dan

sylvia
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1085

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...