Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taarttopper

  21-5-2009 20:12:57
Hallo,
met nog maar 16 dagen op de teller ben ik dus heel nerveus aan het worden, maar moet nog 1 ding regelen!!! En weet niet of het me nog gaat lukken. Weten jullie soms waar ik met spoed nog een taarttopper kan vinden? Het liefst zou ik iets met een auto of zo hebben daar mijn toekomstige rally rijdt en zot en ziek is van auto's.
Groetjes Marissa

Marissa

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 959


Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik21-5-2009 20:18:12

Hey Marissa,

op de volgende website heb ik echt al heel veel orginele dingen gezien.

http://www.trouwartikelen.nl/webshop/taarttoppers/

Ik heb wel nog niets van de site besteld en hoop voor je dat ze tijdig leveren.

Groetjes en veel succes!



Marissa

 Meld misbruik21-5-2009 21:10:00

Hey Ellen,
bedankt voor de tip!!!
Ze zouden kunnen leveren binnen 24uur dus perfect!!!
Nu zal het wel iets langer zijn met het verlengd weekend maar volgende week mag ik ze dan zeker verwachten dus het komt nog in orde.Groetjes


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...