Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuker idee voor enveloppen in te steken

  21-5-2009 11:08:11
hallo,

wij trouwen binnen een drietal weekjes en zijn op zoek naar een origineel idee om de enveloppes in te steken
vorige week waren we op een trouw waar ze de enveloppes in een vogelkooi staken,
dat vonden we goed, maar kunnen we nu zelf niet gebruiken natuurlijk.
hebben jullie toffe alternatieven voor een gewone doos?

Groetjes,

Lies

lies
18-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1175


tami
26-6-2010
 Meld misbruik21-5-2009 11:50:48

Hi Lies,
deze vraag werd hier al eens gesteld. Je kan gebruiken wat je wil maar kijk wel uit ; zorg in de eerste plaats voor iets dat 'op slot' kan of toch niet eenvoudig te openen is... De gelegenheid maakt de dief, hé. Het zou de eerste keer niet zijn dat een bruidskoppel met minder naar huis gaat dan het ontvangen heeft.
Een idee : 'n gigantische, decoratieve fles ; je weet wel, transparant groen, heel ruime romp, smalle lange hals. Om de enveloppen dààruit weg te nemen moet je ofwel heel gepast materieel meehebben ofwel de fles kapot gooien, maar dat doe je dan toch niet onopgemerkt...
Veel sukses nog in je speurtocht :)
Groetjes



Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik21-5-2009 14:36:22

Wij maken ons huis na in hout :)
en een gleuf in het dak voor de envelopkes, en die helft van het dak ( met de gleuf ) kunnen we op slot doen (met hangslotje)



Ellen
21-5-2011
 Meld misbruik21-5-2009 19:48:23

Hey Lies,

een tijdje geleden heb ik onderstaande website ontdekt en daar zijn er echt leuke en orginele dingen terug te vinden.

http://www.trouwartikelen.nl/webshop/enveloppendozen/

Groetjes!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-5-2009 23:28:51

wij hadden via het internet een enveloppendoos gekocht in de vorm van een kluis

was wel origineel..

het was dat of een vogelkooi en ik vond dit echt wel leuk



Carine
4-9-2009
 Meld misbruik22-5-2009 23:17:06

Hallo, de uitbaatster van de zaak waar wij ons feest geven, zei dat er dikwijls een doos gebruikt wordt waarop de bruid en bruidegom foto's kleven van henzelf. Dat kan gaan van in het begin dat ze samen waren tot het ogenblik dat ze huwen. Vind ikzelf een leuk ideetje.



mireille-luc
1-8-2009
 Meld misbruik23-5-2009 10:49:55

hey lies ik heb een bruidstaart na gemaakt om de enveloppen in te steken heel mooi .grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...