Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help

  6-9-2005 10:40:35
hello iedereen ik word 20 in november. mijn vriend heeft op 3september 05 mij ten huwelijk gevraagd. ik heb nog geen ervaringen met huwelijken en ik weet ni echt goed hoe ik er moet aan beginnen en welke gewoonten er zoal zijn omtrent de bruiloft. wie kan mij helpen

kimberley
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1074


sonja
30-9-2005
 Meld misbruik6-9-2005 10:47:05

Eerst en vooral, proficiat. Ik had ook niet veel ervaring, maar dat leer je snel hoor :o) Hebben jullie al een datum vastgelegd (schekken op de gemeente of deze vrij is en alvast vastleggen) zo vlug mogelijk een feestzaal voor deze datum vastleggen en de kerk ook. Daarna heb je rustig de tijd voor de andere zaken, maar deze drie zijn de belangrijkste van al. Succes bij de voorbereidingen.

Sonja
30.09.05



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik6-9-2005 10:52:23

helemaal geen reden tot paniek hoor ! Ik word er 25 dit jaar en had ook eerst niet echt een idee wat allemaal te doen, maar dat leer je wel gaandeweg en hier vind en lees je ook meer dan voldoende om ideekes op te doen !

groetjes

Lien
26/05/06



Els
1-4-2006
 Meld misbruik6-9-2005 11:23:30

enkele topics terug vind je informatie over beurzen: ga er eens een kijkje nemen, je zal al heel veel informatie krijgen!! en bovendien, als je eens een tijdschrift over trouwen koopt (bv. bruid en bruidegom), staat er ook altijd een checklist in die je kan helpen. vooral geen paniek, hier kan je alle vragen stellen, want we zitten allemaal een beetje met dezelfde probleempjes ;-)

groetjes, en alvast proficiat!!
Els



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik6-9-2005 12:11:14

Hey Kimberly,

allereerst proficiat!!!