Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervolg bruidstaart van €1800 => zaal belt af!!!

  19-5-2009 14:42:06
Als je dacht dat je alles al had gehad ... kom je het volgende tegen.
Begin mei krijgen we te horen dat de wagens die gerelegd waren via een vriend van schoonpa toch niet doorgaan. Mijn kleed was totaal niet in orde, naaister zeer onbeleefd en bazin riep tegen ons ivm met een verkeerde bestelling waar wij totaal niets mee te maken hebben maar wel moeten betalen. Brilliant verliest verlovingsring, wordt teruggestuurd naar fabrikant en die wringt de ring stuk waardoor ik een andere moet nemen en €200 moet betalen. De gegraveerdetrouwringen zijn teruggestuurd omdat mijn ventje zijn ring gewoon afviel dus 6 weken extra wachten. En nu ... nu belt de zaal af omdat we geen €1800 willen betalen voor een taart voor 120 man. We vroegen een bedrag te mogen betalen om hun diensten te vergoeden en een taart op een ander te kunnen bestellen, maar dat is dus in het verkeerde keelgat geschoten waardoor ze nu bellen dat we iets anders moeten zoeken en ons voorschot wel zullen terugstorten. Ik ben het zo beu! Heel de trouw! Alles wat mis kon lopen gaat mis en ik heb dat allemaal totaal ni in de hand. Het lijkt wel vervloekt.

Nele
normaal op 08-08-09

nele
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1186


Sofie

 Meld misbruik19-5-2009 15:02:10

oeioeioei precies een slecht filmscenario, meisje toch!! Echt niet leuk!! in welke regio zoek je nog een zaal? Anders wil ik je wel wat namen doorgeven uit Oost-Vlaanderen hoor, wie weet zijn ze nog vrij...Wel echt grof van die zaal zeg! Mss maar beter dat je daar je feest niet houdt dan amai!
De rest zal wel goedkomen hoor: ringen heb je nog tijd voor en zolang het je droomjurk is, laat die naaister maar roepen...
heel veel succes en hopelijk komt alles nog goed!



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik19-5-2009 15:03:55

Goh, Nele, wat een tegenslag allemaal.
Hadden jullie een contract met de zaal? Want ik vind het echt erg dat zij dat zomaar kunnen opzeggen hoor.
En ergens moet je het ook zo bekijken: als ze ten eerste zulke woekerprijzen vragen voor de taart en ten tweede jullie zomaar laten vallen, dan moet je er echt je huwelijksfeest ook niet geven.
Ik hoop dat jullie gauw een andere zaal kunnen vinden.
Probeer te focussen op wat wel goed gaat, en je zal zien, net zoals bij toneel: een slechte generale repetitie geeft een schitterende premiere.
Veel geluk!
isabelle



annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik19-5-2009 15:06:48

Dag Nele,

De situatie is voor mij heel herkenbaar. We hebben al alles 2-3-4 keer moeten veranderen. Bij ons heeft dj al afgezegd, kerk al 2 keer gewijzigd, zaal die ook al moeilijk gedaan heeft (gelukkig nog niet afgezegd!), vervoer die we ook al moeten veranderen hebben, mijn vriend zijn kostuum waarvan opeens de stof op was (terwijl kostuum nog maar 2 weken in winkel binnen was?), onze bestelling voor onze uitnodigingen die blijkbaar door 'het systeem' geannuleerd was,ruzie tussen de ouderparen, ruzie met moeder én schoonmoeder,...
Een mens wordt daar echt weemoedig van en heb ook al gedacht van 'het amg niet zijn'. Langzaamaan begin ik er mij op in te stellen dat we sowieso alles moeten herdoen :)
Ik zou zeggen, hoe moeilijk het ook is, laat het gewoon een baaldag zijn en laat het voro wat het is. Meestal de dag nadien (nu ja laatste keer was het pas 3 dagen nadien) lukt het meestal beter en heb ik al wat meer moed om naar oplossingen te zoeken.
Laat je vooral ook niet doen! Ik vind het goed dat je op je strepen staat want sommigen durven echt wel overdrijven in hun prijzen en er schaamteloos van profiteren. Ik hoop echt voor je dat dit de laatste tegenslag was en dat je nu in rechte lijn naar je dag gaat en een nog mooiere zaal vindt!

DIkke knuffel
Ann
5/9/2009



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 15:40:08

Kippenvel krijg ik er van als ik dit allemaal lees. Van welke regio ben je. Misschien kunnen we hier op het forum helpen met een nieuwe zaal te zoeken enzo. Hopelijk heb je je uitnodigingen nog niet gedrukt. Anders ga je met die rekening maar naar die zaal. Gelukkig heb je nog twee en een half maand maar toch.

groetjes, Carolina



Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik19-5-2009 15:40:16

meen jedat nu? de zaal kan toch niet zomaar afzeggen??? hebben jullie al een voorschot betaald? welke zaal was het? vind het echt heel erg maar kom op he meid! we hebben nog 2,5 maand. De ringen enzo heb je nog tijd genoeg voor hoor. nu eerst voor een zaal gaan kijken he!

groetjes,
Valerie 08-08-09



Daisy

 Meld misbruik19-5-2009 15:47:08

ai en lag dat ook al niet vast dat je viering daar was?! Amaai Nele, ik snap dat je efkes aan het flippen zijt, maar niet opgeven hé!

We gaan helpen!



nele
8-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 15:50:20

Enorm bedankt voor de lieve en steunende woorden! De kaartjes zijn sinds gisteren gedrukt maar onze advocate gaat dat terug laten vorderen door de zaal + ons voorschot dat we in januari betaalden met interesten. De zaal is in Keerbergen maar ik mag nog geen naam zeggen tot die terugvordering achter de rug is.
Wij zijn van Mechelen en hebben vanavond een afspraak in De Romree in Grimbergen. Hopelijk wordt dat iets.
Dus nee ... de zaal kan en mag dat niet zomaar doen en daarom laten we het er ook niet bij. Ik ging al akkoord met opslagen op alles tot zelfs €6 voor een koffietje maar na het brullende telefoontje deze middag is het bij mij genoeg geweest.
Ik hoop dat dat vanavond goed komt want ik heb eigenlijk geen zin meer in de trouw, hoewel ik zielsveel van mijn ventje hou!



inge
27-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 16:06:41

Nog veel frisse moed teoegewenst Nele!
Pfttt, laat die van die zaal toch stikken seg, wat een woekeraars, arrrgh..



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik19-5-2009 16:29:22

Dag Nele,

wat een rotsituatie zeg!! En totaal onprofessioneel van een zaal om jou zoiets te lappen!
Hopelijk wordt alvast die zaal van vanavond wat. En groot gelijk dat je dit niet over je heen laat komen want zijn inderdaad allemaal kosten die je nu extra moet maken.
Laat alvast eens wat weten hoe het allemaal afloopt en hopelijk gaat de planning vanaf nu stukken beter!

Heel veel succes gewenst en toch nog de trouw de je voor ogen hebt.

Groeten,
Eva



tami
26-6-2010
 Meld misbruik19-5-2009 18:16:22

Hi Nele,
't lijkt wel een horrorfilm !!
Nou, die zaal gaat wel effe de gebroken potten betalen, in termen van slechte reclame dan !
Wat die ringen aangaat is het hetzelfde verhaal hoor. Jullie kunnen niet opdraaien voor het feit dat een briljant plots uit de ring valt. No way dat ik 200 € betaal voor de onhandigheid van een ander -tenzij het natuurlijk mijn eigen schuld zou zijn ! Vraag de ring-man heel vriendelijk of hij alsnog een commerciële geste wil doen omdat de fout bij hem gebeurd is. Hij kan hoogstens "neen" antwoorden maar dan koop ik zeker geen enkele andere ring bij hèm !
Voor het vervoer, tja, hier wordt wel vaker gelezen dat "vrienden van" voor vanalles gaan zorgen, tot puntje bij paaltje komt... daar is helaas niet veel aan te doen, je kan er slechts lessen uit trekken.
Die naaister is het minste kwaad hoor. Iedereen weet dat : indien kleed niet goed, slechte reclame in overvloed !
Dus laat maar waaien.
Die zaal is nu HeT belangrijkste. Wil je dat wij jullie helpen zoeken ? Met zoveel gemotiveerde bruidjes als er hier zitten, lukt dat vast en zeker !!
Laat maar horen als je hulp nodig hebt voor wat dan ook !
En kop op, jullie komen er beslist wel uit !
Zoals ik reeds zei: kijk naar de zon, dan valt de schaduw achter je.
Groetjes



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik19-5-2009 19:03:21

Amai, ik snap wel dat je het beu bent hoor. Pfff, ik zou dat ook worden als ik al die dingen mee zou maken.

Eigenlijk wel erg hè, van de zaal. Als je als koppel zou afbellen, dan ben je het voorschot kwijt, en een zaal kan dat wel zomaar zonder enige vorm van schadevergoeding. Goed dat je het er niet bij laat hoor!!

Nog heel veel succes hoor!
groetjes
Vanessa
24/10/09



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik19-5-2009 19:32:46

hey nele,
meisje toch, amaai, ben er ff niet goed van...
ik wil je ook gerust helpen hoor...
wil je niet dieper in de put duwen, maar zoveel geld voor een taart vond ik er al over, maar wat ze je nu lappen is echt wel not done...
idd, zet er maar een advocate op...

niet wanhopen, alles komt goed...
naaister: op je strepen staan en zeggen wat je verwacht
ring: ik vind dat het slechte kwaliteit is dan, dus moeten ze dit gratis of toch minimumprijs vergoeden
zaal: heb ik geen woorden voor, op het gemakske in sneltempo nieuwe zaal zoeken

je uitnodiginen is het minste kwaad...

kom hier maar een jammeren, we zijn er voor u
groetjes aan uw ventje en u, ellen



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik19-5-2009 20:26:17

Amai!



Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 21:29:51

das toch ni meer serieus ??? djeezes hoeveel tegenslag kan een mens hebben ?? maar laat je hierdoor niet ontmoedigen he ! normaal heb je na een trouw 7 goede en 7 slechte jaren, denk maar dat jullie nu 7 slechte weken hebben ofzoiets ;-)
ik hoop dat jullie al een alternatief hebben voor de zaal ? anders laat je het hier maar weten, genoeg mensen die je willen helpen hier ;-)

Groetjes,
Sylvia
20 juni 2009



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik19-5-2009 21:31:41

Amai zeg! Straf,moeten jullie nu op zoek naar een andere feestzaal? Welke regio?
Misschien kan je hier een oproep lanceren?
Troost u bij een organisatie gaat vanalles mis. Je hebt nog tijd.
2 weken voor onze trouw ben ik m'n kleedje gaan halen en het was te lang, dan hebben ze het à la minute nog ingekort, was perfect.
Uw ringen komt ook wel in orde, tijd genoeg.
Vervoer? Al aan een huifkar gedacht?
Wij hadden iemand uit Stekene.

Ik zou zeggen, mail honnay@hotmail.com voor info.

Marieke



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik19-5-2009 21:53:22

Wat een rotsituatie zeg!
Ik kan goed begrijpen dat je het effe allemaal niet meer ziet zitten! Maar het is heel goed van jullie dat jullie het hier niet bij laten! Daar moeten jullie echt mee verder gaan!
En die naaister en bazin: ik zou dat toch eens zeggen, en erbij zeggen dat je voor hun zeker geen reclame maakt (mss wel wachten tot je kleed in orde is ;-))
Hou de moed erin!
Wie weet, als jullie voor die andere zaal kiezen, zijn jullie achteraf, als alles achter de rug is, wel blij dat het in deze nieuwe zaal was!
Veel succes nog!

groetjes
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl



nele
8-8-2009
 Meld misbruik20-5-2009 16:14:52

Aller aller allerliefste bruidjes, waanzinnig bedankt voor jullie steun en hulp. Na ons bezoekje gisteren aan De Romree in Grimbergen hebben we zaal De Oude Stalling daar dan ook vastgelegd. Ok, de zaal is donkerder en kan niet tippen aan de vorige maar de tuin is prachtig, het is dichtbij de familie en vrienden van mijn ventje en ze hadden net een annulatie binnen gekregen. Ik hoop dat onze ervaringen met hen beter zal zijn dan in Keerbergen. Het is een serieuze last om alles nu opnieuw te gaan regelen en bespreken, maar we hebben tenminste een locatie. Volgens mijn mama kan er nu echt nx meer mislopen, alles is al fout gegaan maar we hebben ons er iedere keer weten door te slaan.
Jullie waren fantastisch met de lieve woorden waar ik mij aan kon optrekken. Ik hoop dat het bij jullie allemaal veel vlotter verloopt en dat jullie de mooiste dag van jullie leven zullen meemaken.
Heel veel liefs van Nele 08-08-09(<= zeker weten :))



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik20-5-2009 16:34:58

Oei Nele, ik lees dit nu pas. Wat een pech hebben. Ik ben blij voor jullie dat jullie toch een nieuwe zaal hebben kunnen vinden, op zo een korte tijd is dat geen evidentie! Ik hoop dat de rest in orde zal komen, maar moet wel he, je hebt de tijd om nog alles te kunnen regelen zoals JIJ het wil. Ik wens je heel veel succes nog en toch nog veel plezier, mss kan je het positief bekijken en zeggen jeej ik mag weer eens de menu's bekijken en er iets lekkers van maken, ale ik vond dat toch reuzeplesant.
Als er nog iets is of raad wil vragen, je mag me altijd mailen, je hebt mijn adres he ;) (ale als je de Nele bent waarmee ik mail ivm de slechtste naaisters die er bestaan ;-) )

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Leen
6-6-2009
 Meld misbruik22-5-2009 22:06:54

Voor je kleed: ik heb ook al heel wat kleedproblemen achter de rug (zijn nog steeds niet helemaal opgelost 14 dagen voor huwelijk...). Ik heb ondertussen wel geleerd dat het kan helpen om met de hoofdzetel van het merk zelf contact op te nemen (bij mij was de winkel wel van merk zelf). Trouwjurk-merken willen echt niet dat je met een niet zo mooi kleed van hun trouwt! Daar heel hard op je strepen staan helpt.
Ik mag alleszins een nieuw kleed kiezen uit hele collectie 2009 en 2010 en zal dus een nieuw kleed hebben over twee weken...
Jij hebt nog meer tijd, laat je niet doen, en dan krijg je wel het kleed dat je wil!
Succes nog met de voorbereidingen.
Groetjes
Leen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...