Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reeds 2 dagen getrouwd!!!

  18-5-2009 14:32:18
Zaterdag 16 mei was voor mij en mijn man (klinkt nog een beetje raar) de dag van ons leven.
Ik heb bijna geen zenuwen gehad, tot ik bij de kapper kwam. Ik moest daar om half acht zijn en de kapper was er pas om half negen. Ik was dan toch nog om half tien klaar om naar de visagiste te gaan. Om half twaalf kwam mijn ventje mij halen en zijn reactie was echt prachtig: wa is me da! Zijn manier om te zeggen, je ziet er prachtig uit.
Twintig na twaalf zijn we vertrokken richting gemeentehuis. Toen we daar toekwamen waren we toch een beetje verschoten dat er een 80tal mensen aanwezig waren. Toen we het ja-woord moesten geven, werd het mij even te veel en kwamen de eerste traanjes van de dag!
Een kwartier later kwamen we als man en vrouw terug buiten, echt een super gevoel!
Daarna zijn we onze foto's gaan nemen en iets kleins gaan eten in bescheiden kring. Om zes uur stonden we terug paraat in de feestzaal want om half zeven kwamen de eerste gasten toe.
Ik heb nog nooit zoveel kusjes moeten geven als die dag!
Toen de DJ ons aankondigde was het een overdonderd applaus en iedereen stond recht.
Eerst soep, dan warm en koud buffet. Dan paniek, mijn bandje van mijn topje was kapot. Al goed dat de zaal altijd een naaister voorziet bij trouwfeesten. Ik was dus gered. Iets later; onze openingsdans. We waren allebei een beetje zenuwachtig omdat er een paar lifts in zaten (en niemand zou dit van mijn ventje verwachten).
De eerste lift, de zaal gaat door zijn dak!
De tweede lift, de lucht in en de DJ steekt een paar confettibommen af. Een prachtig gevoel dat je zo intens meemaakt.
Iedereen was het erover eens, hier gaat men nog jaren over spreken!
Om vijf uur is DJ gestopt en hebben we onze auto ingeladen en naar huis gereden. We waren heel gerust dat er niets zou gebeuren, want wij hadden de sleutel. Ware het niet dat onze "vrienden" ons slot hebben opgebroken en 500 ballonnen in onze slaapkamer hebben gestoken!
Die ballonnen daar konden we nog mee lachen, maar dat slot! Wij wonen in een appartement hebben 1 sleutel voor 3 deuren, dit is dus een grap van een paar honderd euro!
Heel even was mijn mooie dag in het water gevallen en waren mijn positieve herinneringen heel veel weg!
Nu zijn we van elkaar aan het genieten.

Lieve bruidjes,
Geniet van jullie dag! Als je alles hebt voorbereid, kan er niet mislopen. En loopt het toch mis, niet te veel van aantrekken, het komt wel goed!

Ik wens jullie allen alvast veel succes met de voorbereidingen en een prachtige huwelijksdag!
Wendy en Kim
16 mei 2009

Wendy
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1074


Marissa

 Meld misbruik18-5-2009 14:49:31

Heel veel geluk toegewenst voor jou en je ventje. Geniet nog maar lekker na....
Groetjes Marissa



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik18-5-2009 16:48:02

Heeel veeel succes in jullie "getrouwde leven" verder!
Groetjes,
patsy



mieke
16-5-2009
 Meld misbruik18-5-2009 19:03:41

he Wendy,
Wij zijn ook al 2 dagen getrouwd!
We hebben geluk gehad met het weer hé! Tijdens onze receptie rond 16 uur brak de zon hier door. De kids konden op het springkasteel (en ik ook :-))Fantastisch was het! We lopen nog op wolkjes.

nagenietende groetjes
Mieke



Linda
9-9-2009
 Meld misbruik19-5-2009 7:59:20

Mooi ,wij moeten nog 113 dagen wachten ,idd op 09/09/2009 is het zover ,is voor onze 2 de keer maar tel af hoor als een klein kind ,spijtig heeft men schatje 2 linker voeten en kan de openingsdans waar ik van droomde niet doorgaan, Dirty Dancing ,bracht ons samen en het zou mooi geweest zijn als dat er bij kon horen.jammer........

ik wens jullie heel veel geluk


Linda en Guy



inge
27-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 13:57:36

Heel veel geluk en liefde toegewenst!
En je kleedje? Vertel eens!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...