Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 5 dagen!

  18-5-2009 11:48:23
hey iedereen,

met nog 5 dagen op de teller, wordt het toch wel spannend :) van't weekend nog wat laatste zaakjes in orde gebracht ... we zijn er helemaal klaar voor,
nog 3 daagjes werken en dan nog 2 daagjes aftellen :)

gisteren de koffertjes voor de reis beginnen maken :)de zondagnamiddag vertrekken we al :)

't is zo ongelofelijk dat we al zo ver zijn, te bedenken dat wat al meer dan anderhalfjaar verloofd zijn, en dus ook al meer dan een jaar aan't voorbereiden zijn :)

kga de voorbereidingen missen denk ik ;)

wie trouwt nog dit weekend? en hoe lopen de laatste dagen bij jullie?

hier nog alles onder controle, stress speelt nog niet mee, misschien onbewust inwendig een heel klein beetje, maar 't is vooral verlangen verlangen verlangen:)

groetjes vanessa

http://www.everyoneweb.com/23mei2009

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1139


Véronique
23-5-2009
 Meld misbruik18-5-2009 12:20:43

Hoi Vanessa,

Wij moeten nog de laatste puntjes op de i zetten.
Woensdag mijn kleedje afhalen en dan ben ik helemaal klaar voor zaterdag.
Hopelijk hebben we goed weer.
Ik ga die voorbereidinge ook missen



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik18-5-2009 12:39:34

Heel veel plezier op jullie dag, gelukkig zal het weer nogal meezitten!
Geniet ervan!
Groetjes



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik18-5-2009 13:34:18

Hey Vanessa, voor mij is het ook aftellen tot zaterdag! We moeten nog een paar kleine details afwerken, maar da's voor woensdag. Dan mag ik ook mijn kleedje afhalen!

Ik kijk er enorm naar uit en ben nog steeds heel rustig!

Geniet ervan zaterdag, ik zal dat ook doen! :)

http://stijnenlien.trouwen.com



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik18-5-2009 13:37:57

Hey

wij trouwen ook zaterdag... Bij ons zijn het de laatste details die we in orde aan het brengen zijn.

Ik moet nog werken tot morgenavond, maar kan me eigenlijk helemaal niet meer concentreren... Is echt vervelend, want heb massa's werk. Och ja...

Ik begin toch wel zenuwen te krijgen hoor...

De voorbereidingen die ga ik helemaal niet missen. Het is genoeg geweest na anderhalf jaar!

De weerberichten zijn momenteel nogal tegenstrijdig, dus het kan alle richtingen uit... Ik bereid me voor op regenweer, kan het alleen maar beter meevallen zeker :-s

Succes zaterdag!

Groetjes
Karolien.



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik18-5-2009 20:20:30

Hier nog een bruidje voor zaterdag.

Ik vind het nu wel heeeel spannend worden. En we hebben nog een paar dingetjes te doen...

We zullen allemaal hopen dat het mooi weer wordt, dan moet het toch lukken he?

Geniet van jullie dag en maak er mooie wittebroodsweken van!!

Veel geluk,

Inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...