Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Manoir Stuivenberg

  5-9-2005 12:04:29
Hallo,
Is er al iemand naar een trouwfeest geweest in Manoir Stuivenberg (Varsenare - Brugge)?
Ik zou graag jullie bevindingen horen over het eten en de service. Ook suggesties voor andere zalen in het Brugse zijn meer dan welkom
Alvast bedankt!

Julie
13-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2562


isabel
1-10-2005
 Meld misbruik5-9-2005 12:12:55

Dag Julie,

Wij zijn ook in Stuivenberg geweest toen wij een zaal zochten. Vrienden van ons waren daar getrouwd en eten en service waren ok. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor Kasteel Tudor omdat dat iets beter in ons budget paste dan Stuivenberg. Mijn broer is getrouwd in Zaal "Ter Eesteé in Roeselare en dat is zeker ook een aanrader.

Succes met de zoektocht!
Isabel (1/10/05)



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik5-9-2005 12:13:44

Hallo Julie

Ik ben er langsgeweest om informatie te vragen voor ons huwelijksfeest. Wij hebben het niet genomen om de eenvoudige reden dat we de keuken te speciaal vonden. Het is een chef kok die in verschillende sterrenrestaurants heeft gewerkt en hij wil dus enkel speciallekes klaarmaken ... Maar het was wel een hele mooie locatie !

Van ons is het uiteindelijk Huyze De Baere in Maldegem geworden.

groetjes en veel succes nog

Lien
26/05/06



annabel
12-8-2006
 Meld misbruik5-9-2005 16:17:42

Hallo Julie

Wij zijn al verschillende keren naar huwelijksfeesten geweest in Stuivenberg en vinden het qua prijs-kwaliteit nogal overroepen .

Wij zijn ook op zoek naar een feestzaal in regio Brugge en we moeten zeggen dat het niet gemakkelijk zal zijn, want veel mooie zalen zijn er volgens ons niet echt.


We zouden ook nog eens langsgaan bij Salons Tudor. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Wanneer willen jullie trouwen?

Groetjes



Erna

 Meld misbruik5-9-2005 21:31:43

Ik ben persoonlijk niet zo een grote voorstander van Manoir Stuivenberg. De Tudor spreekt mij ook niet aan, omdat als je met tamelijk genodigden bent, het dansfeest in de inkom plaats vindt, en anders om de hoek van de zaal. Door zijn constructie is het niet zo geschikt voor een trouwfeest. Aanrader te Maldegem Huize de Baerre (indien je met niet meer dan 100 genodigden bent), de Mimosa in Eeklo.Tevens ook de Visscherie in Oostrozebeke en de Cofar te Rumbeke. Ter Eeste in Roeselare is in feite de feestzaal van brouwerij Rodenbach: een aanrader om toch eens te bezoeken: je zit er tussen de vaten bier! Prijs/kwaliteit is ook de Zandberghoeve te Oedelem en het Boldershof te Oostkamp aan te raden. Veel succes met jullie zoektocht!



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik5-9-2005 22:15:15

De cofar vind ik nu toch ook wel niet zo goed. Een heleboel van onze kennissen zijn daar onlangs naar feesten geweest en hun eten was gewoon koud toen ze het kregen ...

groetjes

Lien



dierk

 Meld misbruik5-9-2005 22:34:24

Beste Julie,
wij verzorgen enorm veel huwelijksfeesten bij huize de baere, ook zitten we vrij veel in de mimosa te eeklo, ik kan je alvast zeggen dat de service en het eten er uitstekend is!!!wij kunnen het weten, de zandberghoeve te oedelem zeker ook een aanrader!met muzikale groeten Dierk.www.studiohappymusic.be



Sophie

 Meld misbruik6-9-2005 9:54:12

Een van mijn beste vriendinnen is getrouwd in de Cofar. Het eten was super lekker. Alles was super in orde! Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest en toen was het ook héél verzorgd. Zeker een aanrader en een héél mooie en ruime zaal. Wij voelden ons daar super op ons gemak.
De Zandberghoeve: daar zat ik begin dit jaar op een huwelijksfeest en ik vond het zo'n trieste bedoening. Ik vind die zaal niet sprekend en echt niet verzorgd.
Huyze De Baere is ok als je niet met een grote bende bent. Ik vind het belangrijk een overzicht te hebben in een zaal en dat iedereen het bruidspaar kan zien.

Greetz
Sophia



annabel
12-8-2006
 Meld misbruik6-9-2005 13:22:50

Hallo

Wij zijn ook gaan informeren bij Huyze De Baere. Ze zeiden ons dat ze feesten tot 180 personen organiseren... Volgens ons mag je max met 100 personen zijn om nog een mooi overzicht te hebben.

Even verder zoeken dus...

Heeft iemand ervaring met het Haeneveld?

Groetjes



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-9-2005 8:03:01

Naar het schijnt zou het godshuis in St-laureins nu heel erg 'in' zijn. Kan echter niets zeggen over prijzen of het eten want ik ben er zelf nog nooit geweest ...

groetjes

Lien



gianna
4-5-2006
 Meld misbruik17-9-2005 11:26:02

Dag Isabel,

Wil je me laten weten hoe je trouwfeest in Tudor verlopen is, wij gaan trouwen op 04/05/06 en gaan waarschijnlijk ook voor Tudor kiezen. Welke formule hebben jullie gekozen, een menu of het buffet?
Alvast een heel dikke proficiat met je trouw!

groetjes Gianna



Dries
1-1-2009
 Meld misbruik11-10-2008 15:21:41

Mijn zus is getrouwd in Stuivenberg en het was top! Iedreen was vol lof, zelfs d meest kritsiceh familieleden!



gaelle
9-7-2010
 Meld misbruik11-2-2010 16:14:01

manoir Stuivenberg,
Wij gingen er ook eerst trouwen we hadden onze datum vast gezet telefoon en per email een anderhalve maan later gaan we om te gaan kijken menu vast te leggen enzo en dan dan kiezen we het menu, zo van ja je mag dan roepen als er iets is of vragen zijn daarna bleek dan nog dat onze plaats was doorgegeven aan een ander koppel omdat zei eerder een voorschot betaald hadden maar ja ze willen het boeltje verkopen en ze krijgen het niet weg


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info