Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodigingen

  11-1-2004 10:41:37
Hallo,
Wij trouwen op 5 mei 2004 en zijn nu bezig met het maken van onze uitnodigingen. We doen het zelf om de kosten wat te sparen. Wat hebben jullie voor tekst op de uitnodiging staan? Werken jullie met een apart kaartje voor receptie en avondfeest, of laten jullie gewoon andere teksten op de uitnodiging zelf drukken?
HELP!!!!!

Alvast bedankt,

Karen

karen
8-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1150


Letitia

 Meld misbruik11-1-2004 15:12:37

Ik heb enkele link van sites waar je toffe teksten over huwelijk hebt, maar ik zit nu momenteel niet op mijne pc. Ik stuur je deze maandag. Wij trouwen op 8 mei 2004, das enkele dagen na jullie blijkbaar! Hoe komt het dat jullie midden in de week trouwen? Gaan jullie een feest houden ook? Indien je wilt spreken: letitia.p@salvacarro.be
Groetjes



Kathy

 Meld misbruik11-1-2004 19:01:59

Wij maken ook onze uitnodigingen zelf... zou ik ook die link van sites kunnen ontvangen?
mijn email:kathyvanhevel@hotmail.com
dank u!!!
ps: wij trouwen 18 september..ietske langer wachten dan jullie..



Ina
21-5-2004
 Meld misbruik15-1-2004 12:07:20

ik wil niet in herhaling vallen maar wil je dat adres ook eens naar mij sturen? ina_steegmans@yahoo.com

bedankt! wij trouwen 21/05/04



Letitia

 Meld misbruik18-1-2004 17:09:48

ok ik zal de links maandag op een nieuw bericht zetten! Dan kan iedereen ze gebruiken!




10-7-2004
 Meld misbruik7-2-2004 12:01:24

zou het mogelijk zijn om die link ook naar mij te sturen. Alvast een dank je wel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...