Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen Wim Meeussen

  10-1-2004 23:47:46
Ik vind de ontwerpen van Wim Meeuwssen heel mooi. Heeft iemand een idee van de prijs van zijn ringen?

Martine
10-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1234


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik11-1-2004 14:24:53

Wij vinden ze ook heel mooi, en gaan volgende maand of zo zeker eens naar de winkel in Antwerpen.
Er zijn heel veel verschillende modellen, voor verschillende prijscategorieën. De mannenringen zijn vaak 250 à 350 euro, de damesringen iets meer, tussen de 350 en de 500 euro. Natuurlijk stijgt de prijs als je meer steentjes wilt...

veel succes nog!

An-Sofie



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:05:24

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



liesbeth
19-6-2004
 Meld misbruik28-4-2004 22:21:33

Hallo

Wij hebben onze ringen daar besteld,en de prijs ligt idd voor de man rond 250 euro en de vrouw iets duurder met steentjes, je kan ook altijd de duurdere kant op en een ring van 700 euro nemen, maar das naar ieders budget.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...